allak Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Hei igjen:) Nå må jeg være på sporet av noe. Nå har jeg formatert USB og lagt inn fila på den, Når jeg da velger "Launh EFI Shell from filesystem device" dukker dette vinduet opp Men om jeg prøver det samme uten minne pinne i, får jeg bare "not found" så har tydeligvis ikke klart å lagre den der..... Men tror du vi er inne på noe? eventuelt hva skal jeg gjøre for å lagre den der, klarer du å tyde det utfra bildet? kanskje "cp FS1: \ SHELLX64.EFI fs0" uten apostrof inne i det svarte vinduet? Endret 26. juli 2013 av Allak Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jepp den leser nok bare filen ifra minnepinnen. Hvordan du skal få lagt inn den via bios er desverre utenfor min ekspertise. Lenke til kommentar
allak Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Ok. Men er det egentlig slik å forstå, at dette svarte vinduet som dukker opp er for de som vil skrive kommandoer og kose seg, eller er det slik at maskinen må ha dette lagret. I såfall, om jeg skulle få veldig lyst til inn i kommandomodusen de kan jeg jo bruke minnepinnen frem til ny bios versjon er klar Det må vel være en grunn til at det var tillatelse til å slette denne pokkers fila? pleier det å komme bios oppdateringer i ny og ne? Endret 26. juli 2013 av Allak Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det bruker å komme nye bioser på samme måte som feilrettinger i hvilket som helst annet program Lenke til kommentar
allak Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Ok, får prøve å vente da, bare så irritabelt , Hehe... Uannsett tusen takk for din hjelpsomhet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå