Arodem Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Spillselskapet punger ut 50 milliarder for å stå alene på egne ben. Les hele saken Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Vel, både Blizzard og Activision er kjente for å polere sine spill og forbedre på de samme konseptene om og om igjen, så jeg kan gjette hvor dette vil gå. CoD serien kommer til å pumpe ut et spill hvert år med små forandringer og forbedringer og gi fansen mer av det samme. Blizzard kommer til å bruke all den tida dem vil på QC for å gi ut et "perfekt" spill. Med andre ord jeg forventer ikke innovasjon fra dem. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ser ikke for meg noe innovasjon fra activision/blizzard jeg heller. Kotick kan jo det og melke da, så blir nok flere spennende titler fremover. Diablo 3: Cains Uprising, a whole new act, one new charachter, exclusive ingame items for only 49.99! CE with cheap plastic figure and a small genuine hairsample from Bobby Kotick for only 99.99! 1 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 hairsample from Bobby Kotick for only 99.99! Jeg burde bli rapportert, for dette er et ran! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå