Torhild Jansen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Sommerkveld. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Så nydelig ! Her vil jeg også være Virkelig flott ! Endret 26. juli 2013 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Et virkelig flott bilde, hvor alt stemmer Regner med at dette er tatt med manuell innstilling. Du kunne nok åpnet blenderen litt og fått litt kortere eksponeringstid. Men det ser ut som du har klart å holde kamera i ro, selv med 1/50s. Det fine med så liten blenderåpning er at du får fram de fine strålene rundt sola Har du brukt stativ? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Et virkelig flott bilde, hvor alt stemmerRegner med at dette er tatt med manuell innstilling.Du kunne nok åpnet blenderen litt og fått litt kortere eksponeringstid. Men det ser ut som du har klart å holde kamera i ro, selv med 1/50s. Det fine med så liten blenderåpning er at du får fram de fine strålene rundt solaHar du brukt stativ? Tusen takk - det er tatt håndholdt (litt flaks der) og så brukte jeg blenderprioritet Så nydelig ! Her vil jeg også være Virkelig flott ! Tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Herlig stemningsbilde:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg