Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Som vanlig snakker du på alle andres vegne. Helt riktig det. Kan du forklare? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg tror han snakker på alle sine vegne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 I hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Der forsvant GG gitt. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Du har en tendens til å forsøple postene dine med lenker til egne sider uten å faktisk bringe noe nytt på bordet. Det hadde vært fint om diskusjonen forholdt seg på dette forumet. Jeg foretrekker at lenker er for å understreke et poeng; det skal ikke være poenget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det var et eksempel. Kan ikke du la andre bestemme hva som er søppel. Glemmer ikke en moderator på WebProWorld.com da jeg sa noe lignende på forumet der. Husk det kgun, at det er noen som lever av andres søppel. Er det høyere under taket der enn her? Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Du har en tendens til å forsøple postene dine med lenker til egne sider uten å faktisk bringe noe nytt på bordet. Det hadde vært fint om diskusjonen forholdt seg på dette forumet. Jeg foretrekker at lenker er for å understreke et poeng; det skal ikke være poenget. Han tjener vel noen øre hver gang noen klikker seg inn på disse linkene hans. Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 WTF Det er da ikke et entydig begrep http://en.wikipedia.org/wiki/WTF i disse internet slang tider http://www.internetslang.com/ Ut i fra hva det var vi diskuterte, så burde det ikke være vanskelig å forstå hvilken betydning posteren la i forkortelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Man tjerner ikke på siter der ikke er reklame på, men det forstår du kanskje ikke. Ut i fra hva det var vi diskuterte, så burde det ikke være vanskelig å forstå hvilken betydning posteren la i forkortelsen. Worse Than Failure av hvem? Endret 2. august 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Worse Than Failure av hvem? World Taekwondo Fedration, selvsagt 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Trodde de sparket for høyt. Jeg holder en knapp på kick boksing. Interessant diskusjon dette. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Siden du allerede nevner "internet slang", så vil jeg si at innenfor den konteksten er "WTF" absolutt et entydig begrep. Og det står altså for "What the fuck". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen bedre? Er dette en del av Profesjonell webutvikling i 2013? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen bedre? Er dette en del av Profesjonell webutvikling i 2013? Det er du som sporet av. Elendig kode som brukes i produksjon i en webløsning de fleste her bortimot garantert har vært borti vil jeg si er relevant innenfor profesjonell webutvikling i 2013. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Nå ble jeg opptatt med denne tøysediskusjonen i stedet for responsive web (fluid grid layout i DW CS6) design i den tråden der jeg spør etter konstruktive innspill Det er du som sporet av. Elendig kode som brukes i produksjon i en webløsning de fleste her bortimot garantert har vært borti vil jeg si er relevant innenfor profesjonell webutvikling i 2013. Vet du hva som ble slettet? Endret 2. august 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Noe ble jeg opptatt med denne tøysediskusjonen i stedet for responsive web (fluid grid layout i DW CS6) design i den tråden der jeg spør etter konstruktive innspill Off-topic. Vet du hva som ble slettet? Slettet?... Endret 2. august 2013 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Slettet?... Vet du hva du snakker om? Redigert: Jeg skal hjelpe deg. Innholdet i denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1527974&view=findpost&p=20790590 posten ble slettet. Det var mer enn en lenke. Nå har jeg redigert den med en lenke til en tråd der jeg spør om innspill til noen begynnende HTML5 "mobile" maler uten reklame. Etter mitt syn er det i høyeste grad semantisk i forhold til temaet i denne tråden.. Endret 2. august 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Off-topic. Så responsive web design / fluid grid layout, har ingen ting med Webutvikling å gjøre i 2013? Vet du hva responsive web design er? Kom igjen GG. Så treg er du ikke i nøtta at du må tenke lenge på et svar. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 [/size] Så responsive web design / fluid grid layout, har ingen ting med Webutvikling å gjøre i 2013? Vet du hva responsive web design er? Kom igjen GG. Så treg er du ikke i nøtta at du må tenke lenge på et svar. Du setter inn en post til en annen tråd. Det er lite poeng i å redirecte, og går på det jeg sa tidligere om at du legger inn poster som bortimot kun inneholder en lenke. Hvis du vil diskutere responsive design så gjør det da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Du setter inn en post til en annen tråd. Det er lite poeng i å redirecte, og går på det jeg sa tidligere om at du legger inn poster som bortimot kun inneholder en lenke. Den posten hadde mer enn en lenke til en sitemal uten reklame. På grunn av det som kom i neste post slettet jeg alt og la inn en smily. Endret 2. august 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå