Meg sjøl Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 heisann... For en stund siden kjøpte jeg dette kameraet, men jeg syns det var litt lite minne på det(64mb memorystick). nå når jeg skal kjøpe ny mms. så har jeg begynt å lure... på kameraet står det memorystick PRO, men har det egentlig noe å si om det er pro eller vanlig??? Og hvis det er noen som kan foreslå noen steder der de selger disse kortene billig så er det bare å si ifra... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det har ingen ting å si om du kjøper PRO eller vanlig. Kamraet støtter begge deler. Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 heisann...For en stund siden kjøpte jeg dette kameraet, men jeg syns det var litt lite minne på det(64mb memorystick). nå når jeg skal kjøpe ny mms. så har jeg begynt å lure... på kameraet står det memorystick PRO, men har det egentlig noe å si om det er pro eller vanlig??? Og hvis det er noen som kan foreslå noen steder der de selger disse kortene billig så er det bare å si ifra... I statene er det billig med minnekort! Du kan jo bestille fra internett. Minnekort er jo ganske små. Ikke så dyrt å sende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå