Nilsen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 En tropp med roboter og mange ansatte står klare.Her bygger de over 30 000 PC-er hvert år ? i Norge (Ekstra) Lenke til kommentar
inside_448625 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Så ikke noe antistatisk bånd her. Hva bruker de for å sikre sammensetningen? 7 Lenke til kommentar
rayaii Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Så ikke noe antistatisk bånd her. Hva bruker de for å sikre sammensetningen? De kan ta i gods/kabinette for å jevne seg ut. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg B4stian Skrevet 26. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2013 Så ikke noe antistatisk bånd her. Hva bruker de for å sikre sammensetningen? Hele området er ESD-sikret. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg tafm Skrevet 26. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2013 Gulvet er antistatisk og dem bruker antistatiske sandaler ;-) det veit jeg godt for det jobber der. 13 Lenke til kommentar
Norpy Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Har de utviklet hele programvaren selv for automatisering av pc-installasjon? Eller bygger det for eksempel på "System Center 2007/2012" fra Microsoft? Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Har de utviklet hele programvaren selv for automatisering av pc-installasjon? Eller bygger det for eksempel på "System Center 2007/2012" fra Microsoft? eventuelt MDT som gir litt mere valgmuligheter under selve tankingen. Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 "Når en montør er klar for en ny maskin, løfter han eller henne en av plastkassene ned på arbeidsstasjonen. " han eller henne? Lenke til kommentar
Populært innlegg CasterAnd Skrevet 26. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg kunne aldri jobbet der. Jeg ville ødelagt alle pcene ved å dekke de med sikkel som kom mens jeg monterte de. 13 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Gogo Komplett! Eneste dere mangler er å tilby skreddersydde laptop'er. Aner ikke hvorfor dere ikke slår til, er jo lettere og raskere enn å sette sammen stasjonære! 4 Lenke til kommentar
NBT Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ikke så mye behov for antistatisk bånd vis man bare passe på at kroppen er balansert ut med kabinete. Men ser at håntering av delene er ikke akurat som eg ville gjørt d. Fette finger rett på kontaktene på kretskort osv. d er faktisk mer fralig en statisk kropo da fette med litt smuss kan lett lage en kortslutning på komponentene. D vet jeg siden er er utdana elektroreperatør.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 NBT@ Lar merke til det også. Skal jo helst holde slike kort ved kantene og ikke fingre med kontaktene under kortet. Div, hvis de ikke har vasket seg med noe spesielt middel først. 1 Lenke til kommentar
NBT Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Vil også komentere at teknikkere for 3-4 år var inkpmpetent. Sende in et defekt core i7 hovedkortr som syns d var greit med 6v mod ramen og minne kontroller i cpun. Noe som resulterte i at systeme ikk. Fungerte som den skulle. selv med brev fra alle produsenter som at at d noe feil så syns ikke verkstede til kpmplett dette. d til og med tatt bilde der d vises samma feil eg hadde var hos d også.. Fikk aldri erstadning men måte etter 6 månder bar. Kjøpe nye deler. Kanje d burde anstete meg :-P siden eg har tydlig mer peiling en teknikkere deres NBT@ Lar merke til det også. Skal jo helst holde slike kort ved kantene og ikke fingre med kontaktene under kortet. Div, hvis de ikke har vasket seg med noe spesielt middel først. Hjelpe ikke o. Vaske seg. kroppen skille ut fett og andre stoffe. Som er nok :-) Endret 27. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det mangler et firmanavn på side 1 ", i tillegg til at Komplett har tatt over merkevarer som og Blush.no." Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 100 gaming pcer skrudd sammen hver dag av en bedrift. Hvem sa PC markedet dør ut ? 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor brukes ikke kabinettesken for transport? 1 Lenke til kommentar
blueandred Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Takk for flott artikkel! Kanskje dere også kan sette dere inn i hvordan alt blir gjort hos Elkjøp? Uansett er dette enda en super artikkel for Ekstra-subscribers! 3 Lenke til kommentar
selx Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Dette var en nyttig og fin Ekstra artikkel Begynner og bli verdt 29kr for abo nå 5 Lenke til kommentar
Pkekyo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Dette er typen artikler jeg ønsker å se på HW-Ekstra om jeg fortsetter å betale. Meget godt uført arbeid. Endret 27. juli 2013 av Dysfunctional 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå