Thraze Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har vært ute på handle tur og kjøpt meg et nytt Abit IC7-G hk, en pen liten SATA WD 120gig disk og litt ram. (Hadde MSI hk før) Installerte XP og alle drivere til hk og skjermkort. Tenkte med med selv at nå MÅ d jo bare gå unna i 3dmark.. Men neida, nå virker det som om prossessoren plutselig kjører et par hakk tregere. Den kjører fremdeles 2,8mhz, men yter drit dårlig. Hadde ca 5550 i 3dmark03 med msi kortet og noe treig apacer ram før, nå får jeg 5200 med nevnte specs.. HVA ****** er galt? Noen som har opplevd d samme? Er hk'et fuckt? (Har installert XP mange ganger, prøvd å installere alle drivere på nytt osv..) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hva kjører du rammen på (timing) i forhold til den du hadde kan vere det som er årsaken, har selv hatt det abit kortet og det gikk styggfort. PS: har du oppdatert bios Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Har ikke oppdatert bios nei. Ram timingen står som følger: 2-3-3-5 eller noe slikt. Altså "by spd". Vil det hjelpe å oppdatere bios og slikt? Ser at når jeg kjører 3dmark03 går d ufattelig treigt på cpu testene, 0-1fps liksom.. Mener å huske at det ikke gikk SÅ treigt før.. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Noen som har peiling før jeg knuser hele dritten og slenger det gamle ****** kortet av et MSI inn igjen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Prøv ført å kjøre med litt slakkere timing på minnet, og ja jeg tror du skal oppdatere biosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå