Party4life Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Skrevet her tidligere med mine prob. skal ikke mase for mye rundt mg selv. Mn vært sengeliggende i 7 måneder, sover myyye, noe vandring for å hente mat,gå på do osv. Ved siden av probleme mine har jeg en helvettes angst. Må er frykten min i hovedsak hjerte, men.... ved å være fastlås til senga så øker jo sjansen for blodpropp. har tatt 3 d-dimmere de to siste månedene, alle har vært negative. den ene var 99 i referanseområde 500. sliter jo med brystsmerter sentralt, også i ribbeina, illinger i venstre arm, svimmelhet, uvelhet, pulseventyr. mn av sengeliggingen min så begynner jg å bli mer og mer stiv i legg musklatøren nesten vondt, er ikke vedvarende/konstant mn dukker opp i ulike lengder. Spørsmålet mitt er, vil disse d-dimmerne utelukke blodpropp dannelse? og hvordan er de? er dt slik at jg må ta en d-dimmer 1 gang i måneden fremover? eller er det slik at d-dimmerne viser kroppens/blodets generelle tildens til propp? ingen her er leger regner jeg med, mn kanskje noen har peiling på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå