Dinger Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hei hei, Søkte så smålig rundt på google og her uten å finne noe, så håper dette ikke er diskutert opp og i mente. Bruker for ordens skyld en 4S, ikke jailbreak, iOS 6.1.3 Lastet for noen måneder siden ned fb-appen til iOS, og har kommet over følgende problemer. 1. Batteri Dette har jeg fått med meg artiklene om, hvordan appen sender forespørsel hvert 10 sekund eller hva det nå var, så her er det kanskje ikke noe å gjøre..!? Dette leder til problem 2 2. Deaktivere push funker ikke. Slo av alle varsler inne på instillingene til app'en (tror ikke jeg fant noen på selve telefonen, likevel får jeg varsler om alt som skjer. 3. Skyhøye telefonregninger. Har 400mb i abonnementet mitt, som jeg sjelden bruker opp før slutten av perioden, men idet siste regningen økt med en 3-400 kroner, og denne månedens 400mb ble brukt opp etter to dager. Slettet fb-appen og skal ringe Netcom om en ukes tid for å se om forbruket siste uken har vært lavere.. Noen andre som har hatt disse erfaringene? Setter pris på alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå