fullifaencom Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen som vet om patronene er orginale? Prøvde uten særlig hell å få kontakt med dem pr epost Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 For printer rekvisita benytter vi både orginale og OEM leverandører med fokus på høy kvalitet og 100% kompatibilitet. :wink: Men om de ikke gidder svare deg, bør du la være å handle der uansett fall. Har du en printer som krever dyrt blekk (*host* HP..), bør du kanskje vurdere å selge den og kjøpe et merke som ikke har slike ugudelige priser på blekket som HP. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 tja.... har sett så mange her på forumet som anbefaler dem, men ingen som sier om det er orginale patroner... ps. Epson rockes Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 kjøpte blekkpatroner derfra til min epson. var ikke orginale.. men mener og huske at det var både orginale og uorginale der. men jeg kjøpte de billigste Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har kjøpt blekk der mange gonger til min Epson og dei patronane er uorginale (einaste dei har til den modellen). Har aldri hatt noko å utsette på servicen til blekkpatron.no, så når dei er prisledande er eg ikkje i tvil om kor eg kjøper blekk. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 har brukt dem, men har funnet blekk billigere andre steder også... var originale blekkpatroner jeg kjøpte btw. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå