Heiii1234577 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei! jeg trenger noen tips som gave til typen min som blir 18 år. Det er så vanskelig å kjøpe gaver til gutter fordi man vet aldri om de setter pris på det. Jeg vil gi noe spesielt som han kommer til å ta vare på fordi det er fra meg Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) TS: Hvilke interesser har typen din? Hvor mye penger har du tenkt til å bruke på gaven? Endret 4. august 2013 av Alastor Fjernet slettet sitat. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg vil gi noe spesielt som han kommer til å ta vare på fordi det er fra meg Også spør du andre om hjelp? Da er det vel ikke helt fra deg eller? 7 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Prøv heller å utdyp hva han liker og er interresert i. Kan jo være alt ifra bøker, spill, elektrodingser til bil Lenke til kommentar
HighGoat Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 En sydentur? Vet ivertfall jeg hadde satt pris på en sydentur til bursdagspresang. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 En av gavene jeg har satt mest på opp igjennom var en meget fin klokke jeg fikk av min samboer. Varer "evig" og det er gøy å ha en ekstra fin klokke til større anledninger/dress 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Fyren blir atten, det er nærliggende å tro at trådstarter er omtrent like gammel. Er ikke så mange tenåringer som har råd til å gi biler, sydenturer og klokker i gave. 8 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Her tenker jeg opplevelser fremfor materielle gaver. Hva er interessene hans? Er han f.eks. Manchester United-fan så kan du jo bestille en helgetur til Manchester som inneholder kampbilletter. Jeg vet i hvertfall om få ting som er mer sjarmerende enn jenter som prøver å engasjere seg litt i mine interesser for min skyld. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hadde hjulpet godt på og fått vite budsjett. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 En god uke på etterskudd, men kan ikke dy meg... Ikke kjøp noe dyrt fordi dere statistisk sett uansett har gjort det slutt i løpet av et år. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Lurer litt på økonomien til en del av de som skriver her inne, hvis de tror og forventer at 18-åringer har penger til å spandere sydenturer og fotballweekends på hverandre. 6 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 sex kuponger !! Genial gave Du får det på kondomeriet 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kjøpe denne? http://www.fancydresspartycostumes.co.uk/images/lc8066.jpg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå