Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile ADSL

Anbefalte innlegg

når jeg sjekker om jeg kan få abonnement hos FM, altså skriver inn mitt tlf. nr. så kommer det absolutt ingen ting :(

er den funksjonen ikke tilgjenglig eller er det bare hos meg det ikke funker av en eller annen grunn?

Har du registrert deg som interessent? Tror du må det før de sjekker kapaksen din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det trenger du ikke. Det var nettop det som var grunnen til at vi endret.

Det at det kommer opp en blank side der er fordi kapaksserveren avgir et udokumentert svar, altså et svar den egentlig ikke skal avgi. Det er gjort noen endringer nå slik at det ikke skal skje så ofte.

Mvh

G. Rimala

ZyXEL/Firstmile

Lenke til kommentar
Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker.

Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem?

Ville nok trodd at alt du trenger er IP-adressa, nettverksmaske, gateway og dns. Kanskje et lite modem, men det er bare å koble opp mot en hub/switsj/router. Tvilsomt du trenger noe programvare. Og det med at du ikke får svar, vi prøvde å få hos NGT i sommer, de svarte ikke på noen mailer og det endte opp med at de dreit i å bygge ut sentralen hos oss. :evil:

NGT? Men du har jo bredbånd du eller?

Lenke til kommentar
Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker.

Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem?

Ville nok trodd at alt du trenger er IP-adressa, nettverksmaske, gateway og dns. Kanskje et lite modem, men det er bare å koble opp mot en hub/switsj/router. Tvilsomt du trenger noe programvare. Og det med at du ikke får svar, vi prøvde å få hos NGT i sommer, de svarte ikke på noen mailer og det endte opp med at de dreit i å bygge ut sentralen hos oss. :evil:

NGT? Men du har jo bredbånd du eller?

Jo, vi har fra Catch Communication, sdsl. Fant ut litt senere at vi kunne få fra dem også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...