Hamsterino Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker. Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem? Lenke til kommentar
Per_B Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har du fått det innstallert? Programmer? Har du et modem med en ledning som går inn i dataen din? Mye man kan lure på når du ikke skriver mer enn det der... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Sorry. Jeg scouter litt. Jobben til faren min sier at han får ADSL betalt av dem, hvis det ikke involverer ekstra programmer. Så det betyr at det blir ikke noe ISDN for meg lenger, og hallo onlinespilling!! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 når jeg sjekker om jeg kan få abonnement hos FM, altså skriver inn mitt tlf. nr. så kommer det absolutt ingen ting er den funksjonen ikke tilgjenglig eller er det bare hos meg det ikke funker av en eller annen grunn? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 når jeg sjekker om jeg kan få abonnement hos FM, altså skriver inn mitt tlf. nr. så kommer det absolutt ingen ting er den funksjonen ikke tilgjenglig eller er det bare hos meg det ikke funker av en eller annen grunn? Skjer samme for meg Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Hos meg kommer det en knapp som det står bestillingsskjema på. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg får beklager... men bla bla .. men vi kan gi beskjed når sentralen blir utbygget. Jeg regner med at det ikke blir noe når siden de skrev at de ikke vil prioritere sentraler som Telenor skal bygge ut(som jeg sitter på) som er litt forståelig Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 De bygger ut hos meg. Hvis det var det du mente da. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 De bygger ut hos meg også, men nå har jeg stått på som bare f... for å få det til også. Har delt ut 500+ flyers i nabolaget og det hjalp. Fikk mail fra Firstmile for en ukes tid siden at de hadde fått nok bestillinger og at oppgraderingen var i gang. Så det nytter å stå på litt selv for å få ordnet ting. Og jeg gleder meg som en unge på julaften til det er i orden. Endelig bredbånd i stua til far! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker.Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem? Ville nok trodd at alt du trenger er IP-adressa, nettverksmaske, gateway og dns. Kanskje et lite modem, men det er bare å koble opp mot en hub/switsj/router. Tvilsomt du trenger noe programvare. Og det med at du ikke får svar, vi prøvde å få hos NGT i sommer, de svarte ikke på noen mailer og det endte opp med at de dreit i å bygge ut sentralen hos oss. Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker.Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem? Nei, det trenger du ikke. Ted/Firstmile Lenke til kommentar
goggi Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Greieste er å ringe dem på 23371234. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 jeg har vdsl fra dem, har bare et modem og en router, ingen programmer som følger med ei heller noen du trenger å installere Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Greieste er å ringe dem på 23371234. Ok, det sto ikke telefonnummeret på siden deres. Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det telefonnummeret er Firstmile Kundeservice, altså for problemer/spørsmål rundt abonnementet ditt. De som ikke er kunder, må foreløpig ringe ZyXEL. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Det telefonnummeret er Firstmile Kundeservice, altså for problemer/spørsmål rundt abonnementet ditt. De som ikke er kunder, må foreløpig ringe ZyXEL. Hva er nr. deres da? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker.Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem? Nei, det trenger du ikke. Ted/Firstmile Vet ikke hvilken del av dette svaret du ikke fikk med deg jeg... Du har vel fått svar, så hvorfor ringe dem nå? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det telefonnummeret er Firstmile Kundeservice, altså for problemer/spørsmål rundt abonnementet ditt. De som ikke er kunder, må foreløpig ringe ZyXEL. Hva er nr. deres da? Står på www.zyxel.no og i telefonkatalogen, men det er 22806180. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Det telefonnummeret er Firstmile Kundeservice, altså for problemer/spørsmål rundt abonnementet ditt. De som ikke er kunder, må foreløpig ringe ZyXEL. Hva er nr. deres da? Står på www.zyxel.no og i telefonkatalogen, men det er 22806180. Takk! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Ringte dem nå. Det trengs ikke ekstra programmer, så bredbånd here I come! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå