Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile ADSL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bygger ut hos meg også, men nå har jeg stått på som bare f... for å få det til også. Har delt ut 500+ flyers i nabolaget og det hjalp. Fikk mail fra Firstmile for en ukes tid siden at de hadde fått nok bestillinger og at oppgraderingen var i gang. Så det nytter å stå på litt selv for å få ordnet ting. Og jeg gleder meg som en unge på julaften til det er i orden. Endelig bredbånd i stua til far!

Lenke til kommentar
Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker.

Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem?

Ville nok trodd at alt du trenger er IP-adressa, nettverksmaske, gateway og dns. Kanskje et lite modem, men det er bare å koble opp mot en hub/switsj/router. Tvilsomt du trenger noe programvare. Og det med at du ikke får svar, vi prøvde å få hos NGT i sommer, de svarte ikke på noen mailer og det endte opp med at de dreit i å bygge ut sentralen hos oss. :evil:

Lenke til kommentar
Har noen her Firstmile ADSL? Jeg har sendt 2 mailer til dem, og de har ikke svart etter 2 uker.

Vet dere om man må installere noen programmer for å få ADSL fra dem?

Nei, det trenger du ikke.

Ted/Firstmile

Vet ikke hvilken del av dette svaret du ikke fikk med deg jeg... :roll: Du har vel fått svar, så hvorfor ringe dem nå?

Lenke til kommentar
Det telefonnummeret er Firstmile Kundeservice, altså for problemer/spørsmål rundt abonnementet ditt. De som ikke er kunder, må foreløpig ringe ZyXEL.

Hva er nr. deres da?

Står på www.zyxel.no og i telefonkatalogen, men det er 22806180. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...