Thlian Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Bildene som er lagt inn i iphoto blir uklare, dem er vel og merke ikke det i utgangspunktet..... Dem er klare i et halvt sekund i det jeg blar til neste før dem går over til å se ut som dem ikke er i fokus lenger. Noen som har peil på hva som skjer her? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Kan nevne at du finner mye informasjon på dette emnet ved å google "iPhoto out of focus", blant annet denne tråden. Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Ja, jeg er jo bare sååå treeg..... Men faktisk, den tråden sier meg ingenting mer enn at man aldri får svar ifra apple support, jeg skjønner heller ikke hva dem skal gjøres for å unngå det. Nå viser det seg at problemet oppstår først når jeg trykker på redigere, så virker det som om iphoto skalerer bildet digitalt i så måte at det fremstår som blurry..... Noen ideer? For jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre, å zoome bildet inn/ut har ingen effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå