keemvann Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Pedestrian crossing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Har vært frem og tilbake på bildet ditt flere ganger nå, det blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser det Det appelerer og spiller på noen forskjellige strenger i meg, det stilles flere spørsmål enn jeg får svar. Valg av kameravinkel understreker kanskje også ett budskap i tillegg til jentas kroppsholdning og ansiktsuttrykk uten av svaret er helt gitt, ett kjempeflott bilde synes jeg Endret 26. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
sprøtt hav Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Veldig mye bra her. Fint uttrykk hos jenta, litt sta, litt bortvent. Fint med de hvite stripene som jeg tenker er en fotgjengerovergang ? tilfører også en spenning; står hun midt i veien, spør man seg. Også bra at de utgjør hele bakgrunnen, og flott med de røde skoene mot det hvite. Skyggen som faller mot oss er også fin. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Liker. Det meste er kanskje sagt allerede, men i tillegg blir jeg fascinert av rendyrkelsen, det minimalistiske. Ikke noe forstyrrende elementer som stjeler oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Uttykk, komposisjon,farger og kameravinkel gjør bilder veldig severdig og skaper undring og ettertanke..liker dette! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg