AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Så han drev og fortalte i vei til mange over hvor forelska han er i henne, og la også til på slutten at han tror at hun også liker ham. Når hun har sagt til meg at hun er forelska i meg og mye annet.. Og vi har også holdt på og holder egentlig på å bli sammen. Så skal jeg fortelle ham hvordan det egentlig er? Anonym poster: e4a5bfac0f71b784551e62127b3b9009 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Så han drev og fortalte i vei til mange over hvor forelska han er i henne, og la også til på slutten at han tror at hun også liker ham. Når hun har sagt til meg at hun er forelska i meg og mye annet.. Og vi har også holdt på og holder egentlig på å bli sammen. Så skal jeg fortelle ham hvordan det egentlig er? Anonym poster: e4a5bfac0f71b784551e62127b3b9009 Definitivt. Blir dere sammen får han jo vite det uansett. Hva tror du han tenker, da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Definitivt. Blir dere sammen får han jo vite det uansett. Hva tror du han tenker, da? Vel hva kan han tenke? Hva vil han tenke hvis jeg sier det til ham? Damned if I do, damned if I don't. Og han er mer en "mindre" venn i et stort vennenettverk. Uansett det som var mest provoserende var at han satt og fortalte i vei om hvor forelsket han er, og at han tror hun føler det samme. Så sier de andre at de passer godt sammen og masse, og en sa også at de holder på (wtf). Så var det en som kjenner henne og meg, som sa til meg med et lurt smil "pass på sånn at [navnet mitt] ikke blir sjalu nå" siden han visste at hun er forelska i meg før meg, og at vi holder på - hehe. Men jeg er mer redd for å virke som en drittsekk som sier det og sprekker den rosa boblen hans Men igjen så er det kanskje bedre å si det sånn (da selvfølgelig privat) enn at han får vite det gjennom en enda tøffere måte? Anonym poster: e4a5bfac0f71b784551e62127b3b9009 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Like greit å si det (privat) så slipper han å høre det fra tredjepart. Eller verre, oppdage det mens han har store forhåpninger til f. eks et møte/fest eller hva enn det skulle være. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er nok lurest å fortelle han hvor landet står, ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå