Gå til innhold

Hjelp til valg av parfyme, feelunique.com


Anbefalte innlegg

Hei. Skulle hatt meg en ny parfyme, men synes det er vanskelig å velge, og vanskelig å finne en jeg liker. Har tenkt å handle på feelunique.com, da disse har gratis frakt og lave priser.

 

Har tidligere hatt en Van Gils-parfyme jeg likte, men vet ikke hva mer den heter. Liker ikke for søte eller for sterke lukter, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg ser etter. Har tenkt å spørre om de kunne sendt meg noen luktprøver.

 

Noen som har tips til gode parfymer?

Jeg vil ha ren parfyme eller eau de parfume, er så lei av at den bare sitter på et par-tre timer. Maks 1000 kroner. Noen som kunne hjulpet meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble litt feil formulert fra meg.

Hvorfor ikke handle dette i Norge? Når toll kommer så tviler jeg på at du sparer noe.

 

Fordi feelunique har vært veldig billig og gir gratis frakt. Har handlet hårprodukter der, de har ikke kommet toll på.

 

Edit: nå husker jeg det. Viss du ikke slipper toll, så sender du kvitteringen på betalt toll, så betaler de tilbake.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Fordi feelunique har vært veldig billig og gir gratis frakt. Har handlet hårprodukter der, de har ikke kommet toll på.

 

Edit: nå husker jeg det. Viss du ikke slipper toll, så sender du kvitteringen på betalt toll, så betaler de tilbake.

Trodde det du sa var for godt til å være sant, men neida.

 

"VAT and Customs Tax

Prices are shown inclusive of UK VAT at 20% where applicable. feelunique.com pay all VAT directly to UK customs.

For deliveries into Europe, in the rare event that you are charged import duty, feelunique.com will provide a refund provided we are notified within 30 days of despatch. Should you wish to claim a refund, please fill out the form below and attach photos/scanned images of the customs receipt.

We can only refund up to the total value paid for the order, all refunds will be issued via the original payment method.

For further information or assistance please contact us using the form below and we will respond as soon as we can."

 

Kilde: http://www.feeluniqu...and-customs-tax

 

Sweet, da er feelunique det nye! Takk for det :)

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...