d3agleS Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 70 pts etter GW1. Ser fram til uken! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Top 3. Foreslår at vi avslutter ligaen nå! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 40 poeng og bare en spiller igjen,Cabaye Han spiller ikke. Gulla du med reserve nå? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 47 poeng. 3 Chelsea spillere igjen. Vurderer å bruke wildcard tildlig i år (noe jeg egentlig gjør hvert år). Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Helvete... Mata, Essien, og nesten Negredo uten poeng. Samt at jeg gamlet på at Zaha skulle få sin debut. Mareritt start for meg i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Får jeg ikke benkspiller for Mata pga chelseakamp i morgen? Eller kommer benkpoenget for han etter kampen. (benkspiller+matapoeng for villa-kampen) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Får jeg ikke benkspiller for Mata pga chelseakamp i morgen? Eller kommer benkpoenget for han etter kampen. (benkspiller+matapoeng for villa-kampen) Spørs om Mata kommer på eller ikke. Om han ikke kommer på, får du benkspiller. Kommer han på, får du kun poeng på Mata. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 but that's not fair. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Benteke scoret. Jeg mista nettopp 12 poeng på det... GAH! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Tok ein sjanse på Lukaku som kaptein over Benteke... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Trenger hattrick av Lukaku nå for å redde meg fra to katastrofe runder på rad Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hvorfor har dere Lukaku på laget/som kaptein? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hadde eit lite håp om at han skulle spele mtp dei andre spissane i Chelsea, og eg trudde ikkje at Benteke skulle klare 3+ mål mot Arsenal og Chelsea.. Men men, kjem over 70 poeng uansett.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er vel nettopp på grunn av de to andre spissene i Chelsea at jeg valgte å ikke kjøpe meg Lukaku. Vet jo aldri hvem som skal spille. Men jeg skal ikke belære noen. Jeg suger i Fantasy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er vel nettopp på grunn av de to andre spissene i Chelsea at jeg valgte å ikke kjøpe meg Lukaku. Vet jo aldri hvem som skal spille. Men jeg skal ikke belære noen. Jeg suger i Fantasy. Må si meg enig, grunn nok til at jeg selv droppet spiss med Chelsea drakt, iallefall nå i starten, vett jo aldri hvem som starter. Mitt første år, og første runde gikk så som så med 61 poeng, bomma voldsomt på forsvaret og på Mata. For å ikke snakke om at jeg var dum nok til å ikke sette RVP som kaptein Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 sexylubb: Å spille med Lukaku på FPL er et helt streit valg. Aldri i verden om så mange hadde hatt han om ikke Chelsea hadde hatt dgw, og med tanke på preseason var det absolutt forsvarlig. 87pts og 8. plass etter første runde. Irriterende at jeg har 3 spillere med tilsammen 4p på laget og 15p på benken. Potensielt 98p i laget mitt denne runden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 sexylubb: Å spille med Lukaku på FPL er et helt streit valg. Aldri i verden om så mange hadde hatt han om ikke Chelsea hadde hatt dgw, og med tanke på preseason var det absolutt forsvarlig. Jeg vurderte han, men jeg fant ut at de andre spissene og hadde spilt relativt mye i pre season og egentlig gjort det helt ok. Så der er jeg nok uenig. At mange har Chelsea-spillere pga dgw er jeg selvsagt inneforstått med. Jeg har 3 selv, men det var 3 jeg var sikker på kom til å spille begge kampene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Meldte meg på nå . 1 runde for sent, jaja . Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Vi er vant med at du ligger bak resten av oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå