Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 18 så langt. Spissene må nok reguleres fra min side Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Crap, glemte å bytte ut Arteta Tapte poeng Du får tapte poeng på Luiz også.. haha Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 45 poeng og 10. plass med 8 spillere (og kaptein) igjen. Har også 13 poeng sittende på benken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Du får tapte poeng på Luiz også.. haha Kunne vært verre. Jeg erstattet han med Koscielny. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Tror dette var min dårligste start noen sinne. Får håpe alle Chelsea-spillerne og Spurs-spillerne mine setter et par mål hver. 12 poeng på de 6 som har spilt så langt og for å gni det inn har jeg begge Everton-målscorerne på benken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Kunne vært verre. Jeg erstattet han med Koscielny. Haha, den svir. Hah Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jepp. Traff heldigvis greit med resten. 28 poeng og 5 spillere som ikke har spilt enda. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Helvette heller, Coleman som 1. innbytter. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Mata spilte ikke i dag og han er min kaptein. RvP er min vise-kaptein, men jeg har enda ikke fått dobble poeng for han. Har jeg misforstått noe, eller tar det litt tid? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Mata spilte ikke i dag og han er min kaptein. RvP er min vise-kaptein, men jeg har enda ikke fått dobble poeng for han. Har jeg misforstått noe, eller tar det litt tid? Mata har kamp på onsdag også. Han tar sannsynligvis del i den kampen, så kapteinen din kommer nok ikke til å bli endret. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Mata har kamp på onsdag også. Han tar sannsynligvis del i den kampen, så kapteinen din kommer nok ikke til å bli endret. Stemmer det, men på alle terminlister står det at dette er runde 3 for Chelsea, så det regnes vel som en annen runde, eller får de virkelig 2 kamper på en runde? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 69 poeng, og har fortsatt Dzeko igjen. + benteke, oscar, hazard og lukaku til uka grei start for meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Stemmer det, men på alle terminlister står det at dette er runde 3 for Chelsea, så det regnes vel som en annen runde, eller får de virkelig 2 kamper på en runde? To kamper for Chelsea i GW1. I GW3 spiller de ikke. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) To kamper for Chelsea i GW1. I GW3 spiller de ikke. Ok, takk for svar. Forøvrig: Noen spesiell grunn til at Mata ble benket i dag, eller ønsket The Special One å slippe til de litt yngre mot litt enkel motstand? Endret 18. august 2013 av Hugol Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ok, takk for svar. Forøvrig: Noen spesiell grunn til at Mata ble benket i dag, eller ønsket The Special One å slippe til de litt yngre mot litt enkel motstand? Han har vært småskadet i preseason + vært på langtur med Spania. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Småskadet så de ville ikke risikere han. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Han har vært småskadet i preseason + vært på langtur med Spania. Han var vel ikke med landslaget så vidt jeg vet, men får håpe han spiller til uken da. Litt rart at det ikke var noe nyheter om han på fantasy da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Han var vel ikke med landslaget så vidt jeg vet, men får håpe han spiller til uken da. Litt rart at det ikke var noe nyheter om han på fantasy da? Fra Chelsafc.co.uk: 'I have to assess Mata because he was injured in the US, and on Thursday trained for the first time with the group. We will see how he feels, and [Tomas] Kalas we know had a little fracture and still has for a month.' Det var grunnen til at jeg kjørte med Oscar i stedet for Mata. Du kan ikke stole hundre prosent på at Fantasy har oppdaterte opplysninger, tydeligvis. Endret 18. august 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 40 poeng og bare en spiller igjen,Cabaye Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Byttet inn Hazard i går kveld for Mata. Synd han ikke fikk ta straffen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå