Tunky Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hå er det bare å krysse fingrene for at Januzaj ikke kommer inn. EDIT: Ser ikke ut som han får spille så mye mer. Bytte han ut? Endret 9. februar 2014 av Knewt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Første. Chico er en diver av dimensjoner og kommer snart til å bli utvist. Glad jeg hørte på deg! Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 80p. Glemte å bytte ut Skrtel og sette Hazard som kaptein, men med Kompany som kaptein så kan man ikke klage(16p). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Brightside, røk du nå ? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sidwell fikk man of the match, da må han vel få bonuspoeng? Hvis han får bonuspoeng ryker jeg ikke. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Faen, så nå at Mata fikk assist! Da ligger jeg 4 poeng bak. Avhengig av bonuspoeng på Sidwell og Adebayor Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ser ut som de nekter å gi Sidwell bonuspoeng selv om han fikk MOTM og jobbet ræven av seg. Da blir det kamikazemodus på meg også. Solide -20 neste runde. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Endret 9. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fy flate. 5 Liverpool mål og Suarez står med ein fattig assist. Blitt dårlig uttelling på han i det siste, vurderast ut neste runde. Maks irriterende! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ser ut som de nekter å gi Sidwell bonuspoeng selv om han fikk MOTM og jobbet ræven av seg. Da blir det kamikazemodus på meg også. Solide -20 neste runde. Sorry, my bad Har du brukt wildcard?? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jepp. Brukte det med en gang det kom ut. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jaja, vil beklage på vegne av laget Fluffle Puff Tales at managers råd (Moi) fikk deg til å ryke ut av cupen :o Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvilke planer har dere for GW26 da? Chelsea og Liverpool har i alle fall en enkel kamp i vente. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Skal ikke si det, hvis vi først går på ræv så er det mot lag som er "lette poeng" Gjør ikke så mye ut av runden, hadde gjort et bytte, og det er Dæhli () ut og Ince inn (direkte i startoppstillingen). Regner egentlig med seier for samtlige utespillere (føler Everton er litt bob bob for tiden), noe som er kipt når det gjelder keeper, men har ikke ledig bytte og Gazzaniga er vel ikke noe vits å putte innpå Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tom Ince(Everton borte) eller Kyle Walker(Newcastle borte) på benken? Fristen går ut om 20 min... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tom Ince(Everton borte) eller Kyle Walker(Newcastle borte) på benken? Fristen går ut om 20 min... Tror jeg hadde benket Ince. Benke Jrod eller Eriksen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tom Ince(Everton borte) eller Kyle Walker(Newcastle borte) på benken? Fristen går ut om 20 min... Tror jeg hadde benket Ince. Benke Jrod eller Eriksen? Ble som du sier, Ince på benken. Har selv Eriksen i startoppstillingen, men han spilte jo kun 59 min forrige kamp og Rodriguez og co møter et lettere lag. Hadde nok gått for Rodriguez. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Eriksen har dog mye å bevise denne runden mtp at han gikk ut etter 59. Har også vært nære på assister de siste kampene så tenker at det løsner i dag, samt Newcastle er ikke i form. Er overbevist om at den jeg benker kommer til å få minimum 9p. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 BorucAzpilicueta - Collins - KoscielnyMirallas - Toure - Mata - Hazard ©Rodriquez - Suarez - Bony Forventer 75+p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå