AllFather Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Første. Chico er en diver av dimensjoner og kommer snart til å bli utvist. Hva har det med saken å gjøre? Suarez har aldri blitt utvist på klubbnivå. Sånn som han holder på,og måten han lurte dommer i siste kamp så skal du ikke se vekk ifra at han blir fulgt ekstra godt med på de neste par kampene. Pluss klubb som går i oppløsning lover vel ikke så godt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvis jeg tar på Chico blir han byttet ut med Sidwell. Fulham møter United, mens Swansea møter Cardiff. I cupen møter jeg en kar som ligger høyere enn 1000. plass, så hvert eneste poeng blir viktig. Er vel større sjanse for at Swansea holder nullen enn Sidwell magi på OT? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg tror ikke Fullham vinner mot United, men trodde heller ikke de skulle tape forrige kamp. Skal dog ikke se vekk ifra det blir målløst (mener nå jeg). Swansea tror jeg kommer til å tape mot Cardiff selv om de på papiret har et bedre lag. Jeg trodde forresten du mente hvem du skulle kjøpe og ikke hvem du skulle bytte inn Sidwell er jo mye mer "bang for your buck" Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Begge to var benkvarmere, men må ta på en av de pga skader. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har iallfall troen på Zaha og gjengen i kampen som kommer Lenke til kommentar
mfb Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kjører forsatt Kamakazi mode. Satser på Dæhli slår til med hattrick i neste kamp, er bare 0,1% som har han på laget Må bare si LOOOOOL til lagoppsettet ditt og hvem du har på benken. Arsenal møter Liverpool borte, de holder mest sannsynlig ikke nullen. Sett Sagna og Mertesacker på benken og inn med Zabaleto og Ward. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Som jeg skrev, kamakazimode, gitt opp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen smarting som har Skrtel? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke meg, men hørte på noen og fjernet Arsenal midtstopperene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen smarting som har Skrtel? Nei, men føler meg smart da jeg satte Per på benken. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Jeg føler meg smart med Szczesny på banen. Bytta heldigvis ut Mertesacker. Endret 8. februar 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fy flate. 5 Liverpool mål og Suarez står med ein fattig assist. Blitt dårlig uttelling på han i det siste, vurderast ut neste runde. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen smarting som har Skrtel? Jeg har Skrtel faktisk... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Rødt på Wes Brown etter 5 minutt. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hazard som kaptein i dag, istedenfor Suarez var flaks. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hazard som kaptein i dag, istedenfor Suarez var flaks. Liker å kalle det dyktighet Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Samme her. Det kjipe er at Gabbidon ikkje spelar og eg har Sagna på benken... EDIT: I tillegg til at eg hadde Per M. frå start. Endret 8. februar 2014 av Wackee Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Adam på benken i dag.. to assists allerede. Januzaj har å levere i morra.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har Olsson på benken 6 poeng mot City hadde jeg ikke forventa. Og jeg vurderte å bytte ut Suarez som cap, mot Hazard. MEH! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Første. Chico er en diver av dimensjoner og kommer snart til å bli utvist. Glad jeg hørte på deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå