mfb Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nå ryker wildcardet Edit: Klar til i morgen! Soldado? Hva tenker du på helt seriøst? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er Tottenhamfan med god tro! Det må jo løsne før eller siden. Har hatt Soldado på laget siden dag 1, bytter han faen ikke ut nå Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg har gitt opp sesongen, og spiller nå bare å skøy. 100 poeng til førsteplass Living la vida loca Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Faen, hvorfor har jeg ikke hoppet på Johnson bølgen! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Vurderte å ha han som kaptein, men den gang ei. Forøvrig sinnsykt god stemning i kampen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Noen tanker om Adam Johnson? 6.4 foreløpig, men med 35p (!) på de to siste rundene så er det rimelig å anta at verdien kommer til å øke. Har tre greie kamper videre også. Useriøst at jeg ikke byttet han inn. Tapt 20p allerede på det pluss at han er oppe i 6.8 nå. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Byttet inn Johnson for to-tre runder siden. Er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Crap. Mannone på benken. Oddsen for at Szczęsny ikke spill i morgen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kruul i mål og Mannone på benken. 9 saves? WTF!? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Er det forseint å bytte inn Johnson nå mon tro? Blir enten han eller Lallana. Har ventet alt for lenge på at Ramsey og Aguero skulle bli skadefri Negredo eller Dzeko? Endret 2. februar 2014 av Rons0 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Skulle hatt Chamberlain denne runden ja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Er usikker på hvem jeg skal ha som captain neste runde.. Suarez er jo på en måte "safe", men Arsenal er jo ikke akkurat lett motstand.. Vurderer Rodriguez, Lallana, Hazard eller Yaya.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 60 poeng, ja ja. Klatret nå i det minste fra 15 til 12 En runde som både Yaya og Harzard suger baller skjer ikke ofte Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hazard var kampens beste, men FPL premierer dessverre bare mål, ikke god fotball. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nå tenkte jeg i FPL Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Sidwell eller Chico Flores? Hvem skal jeg ta på? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Første. Chico er en diver av dimensjoner og kommer snart til å bli utvist. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Spørs hvem du bytter han ut med imo. Kommer straks opp noen meget spennende GW's som fort kan bli utslagsgivende (GW29 og 31) - så det er lurt å spare opp litt gratis bytter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Første. Chico er en diver av dimensjoner og kommer snart til å bli utvist. Hva har det med saken å gjøre? Suarez har aldri blitt utvist på klubbnivå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kjører forsatt Kamakazi mode. Satser på Dæhli slår til med hattrick i neste kamp, er bare 0,1% som har han på laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå