Wackee Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Om ryktet fra SKY du posta stemmer er det vel det ja, Eriksen er vel i samme prisklasse? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hva med Boruc og Davies inn? Så kan du bytte ut Shaw med en billigere stopper fra f.eks Hull (Bruce til 3.9 nå) så har du frigitt litt mer og stiller imo ikke svakere. Ville nok også byttet ut Toure med Cazorla, eller muligens Ramsay for å frigitt enda mer til oppgradering på spissplass. Skal vurdere Soton-keeperne, men å gi slipp på Yaya er ikke et alternativ. City scorer altfor mange mål og Yaya er ofte drivkraften. Er vel greit tidspunkt å kvitte seg med Cabaye? Mtp at du ikke ligger så høyt oppe går jeg utifra (bla fra lav team value) så trenger du noen differentials for å kunne klatre litt. RvP f.eks (ettersom du ikke hev deg på Aguero-toget). Cabaye -> Eriksen. Hadde ikke anbefalt det tidligere (selv om jeg selv har gjort det), men nå virker det jo som PSG er done deal. Så da er det bare å bli kvitt han. Mariappa over Parr også imo, da han virker som et sikrere kort mtp spilletid. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Mata, Hazard eller Suarez som C? Er så frista på å ha Mata som kaptein! Men blir nok safing med Suarez. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Samme dilemma, eg tar Hazard som © Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Jeg satt i helgen å stilte opp laget mitt for å se hvem jeg skulle bytte ut.Så glemte jeg å både bytte og stille tilbake .Så stilte med Howard i mål og tre fra Arsenal bak Endret 28. januar 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg hadde tenkt å ta inn Sturridge, men endte opp med Aguero. Nå bør Aguero score 41 mål i morra! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg satt i helgen å stilte opp laget mitt for å se hvem jeg skulle bytte ut. Så glemte jeg å både bytte og stille tilbake . Så stilte med Howard i mål og tre fra Arsenal bak Ca. 22 gangen du har glemt laget ditt nå. Fett. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Suarez, Sturridge og Aguero i angrepsrekka denne runden kan kanskje vise seg som en dødelig kombinasjon. Satse på noen mål av Suarez og Aguero hattrick i morra. Endret 28. januar 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nei nei nei! Hvorfor fikk ikke Mata spille hele kampen?! Januzaj inn var bad! Har Lallana på benken! Nå må jeg satse på at enten Zabaleta, Yaya eller Aguero ikke spiller, og det skjer ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) 51p med Chiriches, Eriksen, Hazard og Aguero igjen. Blir spennende i kveld! Noen som hadde en meget bra start på runden? Endret 29. januar 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nei, to Arsenal defenders og Lukaku på topp. Har 51p med Hazard © og Yaya igjen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Brukbar start det da, Hazard kan jo få hinsides med poeng i kveld! Yaya er jo som regel alltid 8p+ også. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Ja, er på tide å klatre litt no. Ligger ca. som nr 20 i ligaen her Håpar for din del at Agüero startar i dag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hehe, er nok mange som håper det. Aguero er uansett en målmaskin, så han trenger bare være med i troppen for å sanke poeng Det viktigste i dag er uansett at Chelsea og City slipper inn mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 45 poeng med Aguero, Mikel(lol), Terry, Yaya Toure og Hazard igjen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) 44p med Zabaleta, Hazard, Yaya og Aguero igjen. Irriterer meg enda at jeg har Lallana på benken, i stedet for Gnabry eller Januzaj. EDIT: Og Martin Olsson har jeg på benken. Med Lallana og Olsson i steedt for Gnabry og Januzaj kunne jeg hatt 14 poeng mer. Jaja. Endret 29. januar 2014 av Knewt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 ^Sjekket du ikke lagoppstillingen før kampen? Da hadde du hvertfall fått på Lallana for Januzaj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå