Lunalotic Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Kommer Wayne Rooney tilbake til 29 ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Kommer Wayne Rooney tilbake til 29 ? Mest sannsynlig, men vent til etter kampen i kveld før du eventuelt kjøper han. Får nok en oppdatering av Moyes. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Mata koster 9.4 nå. Kommer sikkert til å gå opp i morgen da han blir offisielt klar for United, FYI. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Mata koster 9.4 nå. Kommer sikkert til å gå opp i morgen da han blir offisielt klar for United, FYI. Kommer ikke til å stige evt. før natt til Lørdag, så har god tid Anbefaler deg å sjekke totalfpl for sånt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Direkte tullete å betale så mye for noen man ikke har sett i aksjon enda, når man kan få spillere som Oscar og Silva billigere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har sett Mata i aksjon og jeg vet hvor god han er. Så tullete uttalelse av deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har sett Mata i aksjon og jeg vet hvor god han er. Så tullete uttalelse av deg. Men igjen, så reflekteres ikke det alltid igjen i poengsummen på FPL heller. Hazard har vært uvurderlig for Chelsea i det siste, likevel skaper han ikke all verdens poeng på FPL med mindre han scorer. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har sett Mata i aksjon og jeg vet hvor god han er. Så tullete uttalelse av deg. Men igjen, så reflekteres ikke det alltid igjen i poengsummen på FPL heller. Hazard har vært uvurderlig for Chelsea i det siste, likevel skaper han ikke all verdens poeng på FPL med mindre han scorer. Vel, er bare Suarez og Toure som har tatt flere poeng enn han i år.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har sett Mata i aksjon og jeg vet hvor god han er. Så tullete uttalelse av deg. Men igjen, så reflekteres ikke det alltid igjen i poengsummen på FPL heller. Hazard har vært uvurderlig for Chelsea i det siste, likevel skaper han ikke all verdens poeng på FPL med mindre han scorer. Vel, er bare Suarez og Toure som har tatt flere poeng enn han i år.. Likevel, det flere kamper hvor han har spilt veldig bra, men kun endt opp med 3 poeng eller mindre. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har sett Mata i aksjon og jeg vet hvor god han er. Så tullete uttalelse av deg. Men igjen, så reflekteres ikke det alltid igjen i poengsummen på FPL heller. Hazard har vært uvurderlig for Chelsea i det siste, likevel skaper han ikke all verdens poeng på FPL med mindre han scorer. Vel, er bare Suarez og Toure som har tatt flere poeng enn han i år.. Likevel, det flere kamper hvor han har spilt veldig bra, men kun endt opp med 3 poeng eller mindre. Det er helt vanlig det, og ikke ekstraordinært for Hazard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Som nettopp var mitt poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tips (som ikke inkluderer Aguero)? WC er aktivert. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Dawson -> ChirichesRodriguez -> Bony muligens (hadde hjulpet om du tok SS av transfer heller så det er mulig å se hva du kjøpte de forskjellige for). Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Imorgen ryker jeg fra cupen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Dawson -> Chiriches Rodriguez -> Bony muligens (hadde hjulpet om du tok SS av transfer heller så det er mulig å se hva du kjøpte de forskjellige for). Selvfølgelig, hvordan kunne jeg glemme Vlad? Vært en av de beste spillerne under Sherwood. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er det lurt å kjøpe Ramsey nå mens han koster 7.1? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Hva med Boruc og Davies inn? Så kan du bytte ut Shaw med en billigere stopper fra f.eks Hull (Bruce til 3.9 nå) så har du frigitt litt mer og stiller imo ikke svakere. Ville nok også byttet ut Toure med Cazorla, eller muligens Ramsay for å frigitt enda mer til oppgradering på spissplass. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Vurderer å ta inn Mata, men da må Yaya eller Hazard ut, og det vil jeg ikke Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Mata inn, Eriksen ut. Gabbidon inn, Louvren ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Hva med Boruc og Davies inn? Så kan du bytte ut Shaw med en billigere stopper fra f.eks Hull (Bruce til 3.9 nå) så har du frigitt litt mer og stiller imo ikke svakere. Ville nok også byttet ut Toure med Cazorla, eller muligens Ramsay for å frigitt enda mer til oppgradering på spissplass. Skal vurdere Soton-keeperne, men å gi slipp på Yaya er ikke et alternativ. City scorer altfor mange mål og Yaya er ofte drivkraften. Er vel greit tidspunkt å kvitte seg med Cabaye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå