Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg har sett Mata i aksjon og jeg vet hvor god han er. Så tullete uttalelse av deg.

Men igjen, så reflekteres ikke det alltid igjen i poengsummen på FPL heller.

Hazard har vært uvurderlig for Chelsea i det siste, likevel skaper han ikke all verdens poeng på FPL med mindre han scorer.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Mata i aksjon og jeg vet hvor god han er. Så tullete uttalelse av deg.

Hazard har vært uvurderlig for Chelsea i det siste, likevel skaper han ikke all verdens poeng på FPL med mindre han scorer.

Vel, er bare Suarez og Toure som har tatt flere poeng enn han i år.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Likevel, det flere kamper hvor han har spilt veldig bra, men kun endt opp med 3 poeng eller mindre.

Lenke til kommentar

Likevel, det flere kamper hvor han har spilt veldig bra, men kun endt opp med 3 poeng eller mindre.

Det er helt vanlig det, og ikke ekstraordinært for Hazard ;)

Lenke til kommentar

Dawson -> Chiriches

Rodriguez -> Bony

muligens (hadde hjulpet om du tok SS av transfer heller så det er mulig å se hva du kjøpte de forskjellige for).

Selvfølgelig, hvordan kunne jeg glemme Vlad? Vært en av de beste spillerne under Sherwood.

2qjvdrm.png

Lenke til kommentar

Hva med Boruc og Davies inn? Så kan du bytte ut Shaw med en billigere stopper fra f.eks Hull (Bruce til 3.9 nå) så har du frigitt litt mer og stiller imo ikke svakere. Ville nok også byttet ut Toure med Cazorla, eller muligens Ramsay for å frigitt enda mer til oppgradering på spissplass.

Lenke til kommentar

Hva med Boruc og Davies inn? Så kan du bytte ut Shaw med en billigere stopper fra f.eks Hull (Bruce til 3.9 nå) så har du frigitt litt mer og stiller imo ikke svakere. Ville nok også byttet ut Toure med Cazorla, eller muligens Ramsay for å frigitt enda mer til oppgradering på spissplass.

Skal vurdere Soton-keeperne, men å gi slipp på Yaya er ikke et alternativ. City scorer altfor mange mål og Yaya er ofte drivkraften.

Er vel greit tidspunkt å kvitte seg med Cabaye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...