Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nekter å hoppe på Aguero-bandwagon riktig enda. Greit at han var 0.3 billigere tidlig i uka, men gutten er jo akkurat tilbake fra skade. Dessuten har City en rekke kamper i tre forskjellige turneringer de neste ukene så det er umulig å forutsi hvilke spisser som starter når. Akkurat nå er jeg godt fornøyd med Negredo.

Negredo kommer ikke til å få spille noe mindre fremover. City kjører med to spisser hvis noen var i tvil.

Lenke til kommentar

Nekter å hoppe på Aguero-bandwagon riktig enda. Greit at han var 0.3 billigere tidlig i uka, men gutten er jo akkurat tilbake fra skade. Dessuten har City en rekke kamper i tre forskjellige turneringer de neste ukene så det er umulig å forutsi hvilke spisser som starter når. Akkurat nå er jeg godt fornøyd med Negredo.

Negredo kommer ikke til å få spille noe mindre fremover. City kjører med to spisser hvis noen var i tvil.

hmm...

Lenke til kommentar

Du traff på den :p

Måtte ha tatt -8 for å i det hele tatt få råd til han, så han er fortsatt ikke verdt det. :p

Hadde du ikke WC da? Stiger 0,1 mer i natt, og mye mulig 0,1 til før neste runde. 0,4 er kjipt å gå glipp av om en har planer om å ha på Aguero.

Lenke til kommentar

Venter med WC til neste runde siden jeg hadde to gratisbytter denne runden.

Noen tanker om Adam Johnson? 6.4 foreløpig, men med 35p (!) på de to siste rundene så er det rimelig å anta at verdien kommer til å øke. Har tre greie kamper videre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...