Mr. President Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Noen som har forslag til laget mitt? Vurderer å bytte Rooney mot Aguero, men har jo Negredo også som kanskje ikke kommer til å spille noe særlig mer nå som Aguero er tilbake? Så vurderer jeg å bytte Sagna mot Baines. Lurt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Nekter å hoppe på Aguero-bandwagon riktig enda. Greit at han var 0.3 billigere tidlig i uka, men gutten er jo akkurat tilbake fra skade. Dessuten har City en rekke kamper i tre forskjellige turneringer de neste ukene så det er umulig å forutsi hvilke spisser som starter når. Akkurat nå er jeg godt fornøyd med Negredo. Negredo kommer ikke til å få spille noe mindre fremover. City kjører med to spisser hvis noen var i tvil. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Nekter å hoppe på Aguero-bandwagon riktig enda. Greit at han var 0.3 billigere tidlig i uka, men gutten er jo akkurat tilbake fra skade. Dessuten har City en rekke kamper i tre forskjellige turneringer de neste ukene så det er umulig å forutsi hvilke spisser som starter når. Akkurat nå er jeg godt fornøyd med Negredo. Negredo kommer ikke til å få spille noe mindre fremover. City kjører med to spisser hvis noen var i tvil. hmm... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Bra! Southampton holdt ikke nullen. Håper på Rodriguez hattrick nå og mange Lallana assists Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Tror det er på tide å få vekk noen Soton spillere fra laget Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Nekter å hoppe på Aguero-bandwagon riktig enda. Greit at han var 0.3 billigere tidlig i uka, men gutten er jo akkurat tilbake fra skade. Du traff på den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Du traff på den Måtte ha tatt -8 for å i det hele tatt få råd til han, så han er fortsatt ikke verdt det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Så, hvem her inne sitter med Yaya, Cabaye og Cazorla på midten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Sitter med Cabaye, Yaya og Januzaj. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Puttet inn Parr for Cabaye fordi jeg var ganske sikker på clean sheet på Palace. De holdt nullen, men Cabaye måtte jo slå på stortromma med to scoringer. Da er det bare å håpe på at Hazard ikke spiller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ikke dumt det heller. Han ene i min liga har 51p på 6 spillere. Det er rimelig sykt. Ok runde så langt. 36p med Hazard, Eriksen, Chiriches & Suarez© igjen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 27 Har igjen Henderson Sturrige Suarez Howard Hazard (snufs, 12 poeng på benken ) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Du traff på den Måtte ha tatt -8 for å i det hele tatt få råd til han, så han er fortsatt ikke verdt det. Hadde du ikke WC da? Stiger 0,1 mer i natt, og mye mulig 0,1 til før neste runde. 0,4 er kjipt å gå glipp av om en har planer om å ha på Aguero. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Venter med WC til neste runde siden jeg hadde to gratisbytter denne runden. Noen tanker om Adam Johnson? 6.4 foreløpig, men med 35p (!) på de to siste rundene så er det rimelig å anta at verdien kommer til å øke. Har tre greie kamper videre også. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Go for it. Er dog typsik at det bare er kortvarig, og at de neste rundene blir bare de klassiske "90 minutter spilt"- poengene. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ligger godt an i mine ligaer værtfall: Buroc Mertesacker - Coleman - Kolarov Øzil - Yaya - Hazard (v) - Eriksen Suarez © - Aguero - Rodriguez Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 73 poeng, med coleman og hazard igjen! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Greit med adebayor på laget Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Trenger 15-20p på Oscar, Lukaku og Coleman for å gå videre i cupen. Skjer aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå