AnewZ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor får ikke Suarez assist på siste målet? Han har fått den og 3 bonuspoeng. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ikke hos meg. Har fått 3 bonus, men ikke assist. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Damn, trodde det var blitt rettet på jeg. Sjekket igjen nå, og hadde ikke fått assist hos meg heller. Blir nok rettet opp i. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Mertesacker Koscielny Sagna disse tre igjen, håper på minst tre poeng så jeg bikker sytti poeng Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Tror ikke Suarez får assist. Sturridge avslutta jo i keeper, og satt sin egen retur.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Noen innspill og/eller tips? Har nettopp kjørt wildcard. Hele benken + 1 av midtbanespillerne er scrubs (satser på at det går greit). Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Det beste oppsettet til nå Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ville ha byttet ut Mignolet (som jeg hadde lenge), vi slipper inn alt for mye mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ut med Mannone og Mignolet, inn med Lewis og Szczesny (Arsenal har greiest kamper fremover). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Noen innspill og/eller tips? Har nettopp kjørt wildcard. Hele benken + 1 av midtbanespillerne er scrubs (satser på at det går greit). Hvor mye har du i banken etter det og hva betalte du for de 3 bak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Hvor mye har du i banken etter det og hva betalte du for de 3 bak? Ingenting Så om 1 blir skadet og jeg ikke har minst 2FT er jeg fucked. 6.4(6.6) for Terry og 6.1(6.8) Coleman, Mertesacker kjøpte jeg i dag. På midtbanen betalte jeg 10(10.5) for Hazard og 9.4(10.1) for Yaya Toure. Dagens pris i parentes. Endret 13. januar 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Da hadde jeg solgt Terry & Mertesacker, fått inn noen billigere og oppgradert den horrible midtbanen. 0p på alle innbytterne tjener man aldri på i lengden + du har Pennant som vel ikke har spillet 90min en eneste gang i år? Hva om Hazard blir spart? En av de bak får suspansjon/liten skade etc. Du har ikke innbyttere som får poeng. McNaughton f.eks til 3.8. For 0,1 mer får du Hudson som nå kanskje kommer til å spille fast under OGS om han ikke henter en ny stopper. Runder det blir uventede suspensjoner/hvilte spillere så er du jo som du sier, fucked. Edit: I lengden lønner det seg ikke med bare 11 spillere som spiller fast (hvor han ene er konstant benket) i en 15-manns stall. Endret 13. januar 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
mfb Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 mitt forslag: yaya til silva negredo til aguero mertesacker til sagna/koscielny mignolet til mcgregor Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 mitt forslag: yaya til silva negredo til aguero mertesacker til sagna/koscielny mignolet til mcgregor Hvorfor det? Disse byttene har jeg vanskelig for å forstå Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Med unntak av Negredo -> Aguero er de billigere og mindre brukt, som er det man trenger om man ønsker å ta innpå de i teten. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvorfor det? Disse byttene har jeg vanskelig for å forstå yaya til silva da silva er mer offensiv enn yaya og koster mindre. negredo til aguero da aguero har en mer fast plass på laget. negrede og dzeko vil rulleres på tror jeg. mertesacker er for dyr, kan like gjerne ta sagna/koscielny og frigjøre kapital. mignolet til mcgregor fordi liverpool sjelden har clean sheets, og fordi mcgregor og mannone rullerer fint. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 yaya til silva da silva er mer offensiv enn yaya og koster mindre. negredo til aguero da aguero har en mer fast plass på laget. negrede og dzeko vil rulleres på tror jeg. mertesacker er for dyr, kan like gjerne ta sagna/koscielny og frigjøre kapital. mignolet til mcgregor fordi liverpool sjelden har clean sheets, og fordi mcgregor og mannone rullerer fint. Yaya har 10 mål, 3 assists og 20 kamper spilt, mens Silva har 5 mål, 5 assists og 12 kamper spilt. Yaya er favoritt! Aguero er grei. prøv å få til sturrigde, suarez og Aguero. Mertesacker er bedre på døballer, og kocielny får fler gule kort. Ville jeg satset på Gibbs/Sagna siden de er billigere å har assists sjangser. Enig i at mignolet må ut. Mulig at det lønnser seg med polakken siden Arsenal har 'lett' kamp program framover. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Til alle haters:::: Wilshere med 1 goal og 1 assist etter 25 min. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Drit. Benteke kosta meg mange poeng med det målet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kosta meg 5 poeng, minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå