#Kroenkeout Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jævlig glad jeg satte inn sturrigde for Negredo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 lå laaaaangt bak, og alle venna mine tok suarez som kaptein så måtte ta en råsjangs, håper det viser seg at det løntes. Suarez rødt kort hadde gjort seg Ble ikke noe rødt kort gitt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Og jeg angrer på at jeg ikke fikk inn Sturridge på laget før denne runden. Har han til neste runde. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 jeg som hørte på ENKELTE her og ikke byttet ut Negredo med Sturridge..... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Og jeg angrer på at jeg ikke fikk inn Sturridge på laget før denne runden. Har han til neste runde. Ikke noe å angre på. Ta inn Sturridge foran denne runden her var sjangsespill på høyt nivå. Det lønner seg sjelden (selv om det gjorde det i dag). Alltfather: Pffrt. Risk/reward ratioen på Sturridge var jo latterlig dårlig kontra Negredo denne runden. Hvor mange poeng mer får Sturridge? 3 mer? Hvilket bytte endte du opp med å gjøre feks? Endret 12. januar 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ikke noe å angre på. Ta inn Sturridge foran denne runden her var sjangsespill på høyt nivå. Det lønner seg sjelden (selv om det gjorde det i dag). Er da vel ikke noe sjangsespill gjør du research i forkant vet du hvem som spiller og ikke...jeez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 jeg som hørte på ENKELTE her og ikke byttet ut Negredo med Sturridge..... Det er ikke sånn at Negredo scoret selvmål og ble utvist eller noe. Snakk om 1-2p før bonus. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 kunne ha brukt mellomlegget på å forsterke en annen lagdel Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Er da vel ikke noe sjangsespill gjør du research i forkant vet du hvem som spiller og ikke...jeez Ja, for Negredo i 90min kontra Sturridge i 27min er et bra bytte på papiret...jeez Ufattelig at Negredo ikke endte opp med mer poeng i dag mtp noen av de sjangsene han brant. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ja, for Negredo i 90min kontra Sturridge i 27min er et bra bytte på papiret...jeez Ufattelig at Negredo ikke endte opp med mer poeng i dag mtp noen av de sjangsene han brant. mr knowitall grav deg ned i graven du sto opp i fra Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Må ikke være så hissig Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 http://fantasy.premierleague.com/entry/580515/event-history/21/ Noen tips for WC? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hva er den beste scoren din totalt noensinne, Anewz? Bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hva er den beste scoren din totalt noensinne, Anewz? Bare nysgjerrig. 109 tror jeg, rundt der. Om du tenker totalt totalt så spillte jeg bare halve sesongen i fjor, så har ikke noe totalt der. Sesongen i år har heller ikke gått veldig bra, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Tenker på total score, altså en hel sesong, men ok. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor så nysgjerrig? Ikke noe særlig god runde så langt, 66p med Øzil/Sagna igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ble ikke noe bonus på Negredo, kjedelige saker. Ligger 10p bak og er avhenging av at Kos og Baker banker Merte. Cupeventyret er over med andre ord. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor får ikke Suarez assist på siste målet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå