Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Lallana skaper mye mer enn Wilshere. Skal man ha noen fra Arsenal nå så er det kun Cazorla/Øzil som gjelder imo. Mertesacker, Koscielny ut - inn med noen biligere så oppgradere midtbanen/spissene kraftig. Boruc er også straks tilbake og da blir Gazzaniga også bare en som for evig tid sitter benket.

Wilshere er latterlig billig derfor bytte med Lallana for så å oppgradere spissplass.

Ta ut Koscielny istedet for Coleman, coleman er PL beste for tiden.

Mertersacker er god å ha pga. skaper mer på dødballer og Arsenal får ikke mye mål imot seg.

Ikke kjøp Cazorla han har ikke vært seg selv denne sesongen. Kan dog kjøpe Özil, men er dyr, derfor vil jeg heller ha kjøpt Ramsey.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Turner har spilt samtlige minutter i PL, men det første Solskjær gjør er å vrake han. Jaja.

Typisk. Men du får vel Cabaye på benken med mindre Turner kjem innpå. Eg rakk ikkje å bytte inn Eriksen, så håpar han ikkje presterar i dag. Hazard har allerede gitt meg valutta i dag, han får nok bonus også.

Lenke til kommentar

Wilshere er latterlig billig derfor bytte med Lallana for så å oppgradere spissplass.

Ta ut Koscielny istedet for Coleman, coleman er PL beste for tiden.

Mertersacker er god å ha pga. skaper mer på dødballer og Arsenal får ikke mye mål imot seg.

Ikke kjøp Cazorla han har ikke vært seg selv denne sesongen. Kan dog kjøpe Özil, men er dyr, derfor vil jeg heller ha kjøpt Ramsey.

Som jeg sa, Lallana > Wilshere. Det er en grunn til at Wilshere er latterlig billig.

Lenke til kommentar

Marshall i mål dessverre. Burde bare latt Boruc stå sånn i tilfelle han startet, hadde jo ikke tapt noe på det.

Edit: Januzaj fra start i dag? Noen som starter med han? Var utrolig nære å spille med han i en 3-5-2 i dag å droppe Rodriguez men valgte å kjøre det mest mulig "safe". Treger nå.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Om du så får 100p mer enn meg denne runden så vil aldri Wilshere være et bra valg. Over 6 for en som er i skyggen av Øzil, Ramsey, Cazorla og Walcott på arsenalmidtbanen og som ikke skaper nok målpoeng er bare teit. Man får spillere som Whittingham, Barkley, Shelvey, Fer, Huddlestone osv som er billige helt ok valg om man plent skal bytte ut Lallana. Man bytter bare ikke ut en midtbanespiller som nesten er topp 5 i ligaen på målpoeng med Wilshere for å tjene ca 1mill (det kommer ann på hvor mye han kjøpte Lallana for, for han har steget mye i det siste).

Lenke til kommentar

Drømte at Hazard fik 55p og at jeg bare hadde han som visekaptein. Har hittil 33p på 5 spillere. Veldig bra. 6 på Clyne, 6 på Coleman, 8 på Lallana, 8 på Hazard, 5 på Lukaku. Alle får nok bonus også. Over 40 på 5 spillere er en bra start.

Forøvrig har Anewz rett her. Wilshere er høl i huet. Litt som det mennesket her inne som har Henderson. Sorry. Og siden du spurte Anewz: Ja, jeg har Januzaj fra start i dag. Til 4.9/5.0 er det en god innbytter vanligvis, men prioriterte han fra start i dag.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Marshall i mål dessverre. Burde bare latt Boruc stå sånn i tilfelle han startet, hadde jo ikke tapt noe på det.

Edit: Januzaj fra start i dag? Noen som starter med han? Var utrolig nære å spille med han i en 3-5-2 i dag å droppe Rodriguez men valgte å kjøre det mest mulig "safe". Treger nå.

Kjører Janu i en 433-formasjon. Var aldri noen tvil om at han kom til å starte i dag.

Lenke til kommentar

Sikker på at dere kommer til å hente utrolig med poeng på det. Jeg ville så sykt starte med han selv, men turte ikke benke Rodriguez heller i tilfelle at han skulle putte flere i dag. Midtbanen har gjort det greit (Eriksen, Hazard) med Silva & Øzil igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...