Latias Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er ikke 4.6 det laveste han har vært på? Var i hvert fall det jeg kjøpte han for øyeblikkelig etter Sunderland-kampen. Synes fortsatt ikke 5.1 er så veldig mye. Man må nok enda lenger ned på tabellen (og gjerne mot bunnen) for å finne billigere løsninger som spiller fast for klubbene sine. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er ikke 4.6 det laveste han har vært på? Var i hvert fall det jeg kjøpte han for øyeblikkelig etter Sunderland-kampen. Synes fortsatt ikke 5.1 er så veldig mye. Man må nok enda lenger ned på tabellen (og gjerne mot bunnen) for å finne billigere løsninger som spiller fast for klubbene sine. Stemmer det ja, jeg som husket feil. 5,1 er ikke så gale nei, men man har jo bla. Whittingham og noen andre som er greie alternativer som også spiller fast. Fantasy sier btw det meste om midtbanen til United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Eikrem tilgjengelig for 5.0, noen som tar sjansen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Turner (Cardiff-forsvar) eller Cabaye (City hjemme) inne? Har en følelse av at Solskjær kan holde clean sheet hjemme, i så fall blir det første gang jeg bruker fire forsvarere i år. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hadde gått for Turner. Trur ikkje Cabaye får til så mykje mot City. Eg har lyst å ha med Eriksen men veit ikkje kven eg skal bytte han med: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Rodriguez eller Lallana. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hadde fått han inn for Sagna. Ikke en fan av to forsvarere fra samme lag, spesielt ikke på bortebane. Hvorfor har du Jay som visekaptein? Nå er jo Suarez aldri skadet, men hvis noe skulle skje så hadde Yaya/Hazard vært en tryggere løsning. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Kun basert på ein magefølelse at Southampton kjem til å ha ein kjempeperiode framover. Bortsett fra Arsenal har dei lett motstand fram til Mars og har på feelingen at Jay Rodriguez kjem til å putte ein del. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 noen som bør byttes ut mens wildcard fortsatt er aktivt? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fristen gikk vel ut for 5 minutter siden? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Smith? Hvorfor i alle dager har du Smith!? Og har du nok penger i banken til å få innpå Aguero når han er back? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fristen gikk vel ut for 5 minutter siden? gikk ut når jeg postet. Smith? Hvorfor i alle dager har du Smith!? Og har du nok penger i banken til å få innpå Aguero når han er back? billig stallfyll, vil ikke ha Aguero, skal ha inn Sturridge når han er frisk ^_^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 3 Arsenal-forsvarere, og billig stallfyll på spissplass. Mangler offensive spillere på Arsenal, Tottenham etc og har Hendo. Sturridge er jo så bilig at man kan få laget en spisstrio med: Sturridge, Suarez, Aguero/Negredo. I stedet har du en som aldri spiller. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) noen som bør byttes ut mens wildcard fortsatt er aktivt? ville heller satt istedet for henderson, lalllana og barkley -> Wilshere, couthino og januzaj Ville byttet til 3 spisser med sturrigde suarez og remy Ville byttet kocielny med coleman Endret 11. januar 2014 av infinety Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Lallana skaper mye mer enn Wilshere. Skal man ha noen fra Arsenal nå så er det kun Cazorla/Øzil som gjelder imo. Mertesacker, Koscielny ut - inn med noen biligere så oppgradere midtbanen/spissene kraftig. Boruc er også straks tilbake og da blir Gazzaniga også bare en som for evig tid sitter benket. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Mertesacker ut fremfor Koscielny. Mertesacker er dyrere + Koscielny ville hatt rundt like mye poeng hadde han ikke vært ute med skade. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Mertesacker ut fremfor Koscielny. Mertesacker er dyrere + Koscielny ville hatt rundt like mye poeng hadde han ikke vært ute med skade. Som sagt, hadde tatt begge ut selv, og vert igjen med Sagna (som kommer til å stige 0,1 mer straks). Øzil også opp til 10,1 inatt, håper det var flere som tok inn han når Walcott ble skadet. Lettjente 0,1 ekstra i banken det om han evt. skal selges igjen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Mertesacker har derimot vært mer farlig på dodballer i det siste. Husker ikke hvilken kamp det var, men for 2-3 runder siden kunne han fort fått 2-3 mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hadde gått for Turner. Trur ikkje Cabaye får til så mykje mot City. Turner har spilt samtlige minutter i PL, men det første Solskjær gjør er å vrake han. Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå