Sexylubb1 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Vil Lukaku fortsette å ta straffer nå som Baines er tilbake? Baines scoret vel på straffe forrige kamp så tviler. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Som var den første straffa til Everton for sesongen, so eg ville ikkje basert spelarvalg på det.. Endret 7. januar 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Men det er vel greit å anta at Baines er fus på det meste av dødballer? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 grunnen til at jeg spør var fordi lukaku ble byttet ut i det 80min, og det var etter dette at straffen kom som baines tok. Lurer på hvem som hadde tatt den om lukaku ikke hadde blitt byttet ut :S Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Baines tar straffene med mindre det er nokon som har mulighet til å få hattrick. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Lurt å bytte Walcott for Ozil? (Spår at han kommer til å gjøre det veldig bra de kommende kampene) Antagelig det beste byttet du kan gjøre før denne runden. Visste forresten ikke at det fortsatt fantes en tråd til diskusjon-ligaen! Hva heter lagene deres i ligaen? edit: Easy Company heter mitt lag. Endret 7. januar 2014 av Mushaboom Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Mitt heter FC Ganddal og gjør det like dårlig som bygdelaget her.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Antagelig det beste byttet du kan gjøre før denne runden. Visste forresten ikke at det fortsatt fantes en tråd til diskusjon-ligaen! Hva heter lagene deres i ligaen? edit: Easy Company heter mitt lag. Haha, snikskryt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hvordan kan man søke på andre sine lag? Trodde ikke det gikk jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Man kan ikke, men han karen over her leder ligaen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Såppass ja, hvor mange poeng snakker vi? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) 1257p på Easy Company. EDIT: Litt sen dessverre. Endret 7. januar 2014 av Skjj Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er Januzaj et godt alternativ? Utd suger balle for tiden, men han er vel et lyspunkt som sikkert er relativt billig. Tenker stort potensiale for prisøkning hvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Greit alternativ som billig backup, selv om jeg ikke ville kjøpt han nå (for dyr nå imo) kontra spillere som man vet spiller fast. Tror ikke potensialet for prisøkning er så stort heller, om han ikke spiller seg til fast plass og de slutter å suge. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg tok vekk Negredo igjen og tok inn Sturridge. Sikret feil valg poengmessig men må bruke hjertet litt :-P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dummeste. Bytte ut førstevalget hos toppscorerne til fordel for en som ikke har spilt på flere måneder? Kommer ingen vei om man bruker hjertet i dette spillet. Angående Adnan så er det bare å kjøre på. Han har gjort venstrekanten til sin egen. Blir nok hvilt en gang iblant, men om han fortsetter å holde lekestue så vil det renne inn en god del målpoeng på kontoen utover våren. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 ^Adnan var et kupp til 4,4 ja. Nå er snart Aguero tilbake for City, så det er bare å gjøre plass gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå