Hugol Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvordan er det med manageren? Tjener han ikke relativt lite poeng, og det kan derfor gi gevinst ved å heller bruke mer penger på en utespiller og mindre på en ok manager? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Du spiller feil PL Manager. Endret 14. august 2013 av Tekk Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Feil link i førsteposten forresten. Når man har subdomene bruker man ikke www. http://fantasy.premierleague.com/ Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Da var jeg med. Og her er mitt forslag: 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 3 utd spillere hvor ingen av de er garantert å spille fast hver kamp, og 3 chelsea spillere (som ikke har kamp i GW3) - kan bli en tynn tropp etterhvert det der Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noe vits i å ta med Bale på laget til tross for at han ikke spiller? Blir utrolig kjipt å måtte få han inn i troppen halveis, da jeg antakeligvis må områkere hele troppen, noe som ikke vil gå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kan bli en del tapte poeng om han blir solgt etter GW2 Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 3 Chelsea er vel rimelig standard for de fleste med tanke på at de starter med dgw. Er bare å downgrade en av dem før uke 3. Ochi: Ville nok byttet ut luiz med ivanovic eller cole. Ellers er det litt forskjellig å ta tak i, ville for eksempel ikke brukt så mye penger på forsvaret. Foretrekker 3-4-3 formasjon siden det som oftest ligger mest poeng i det offensive. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Luiz er skadet og kommer ikke til å spille i mot Hull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Mignolet - Gazzaniga Kompany - Hangeland - Clyne - Turner - Baker Mata - Walcott - Coutinho - Mirallas - Johnson(NOR) Lukaku - Dzeko - Sturridge Ok, første gang jeg prøver meg, så er fortsatt usikker. Kom gjerne med tips! EDIT: Linken i førsteposten funker ikke for meg? Er den fortsatt aktiv? Endret 16. august 2013 av Slettet-0BI3DS Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er og med for første gang! Det jeg lurer på er hvordan poengene sankes? Obv. får man poeng for mål og assist, men hvordan deles resten av poengene? Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er og med for første gang! Det jeg lurer på er hvordan poengene sankes? Obv. får man poeng for mål og assist, men hvordan deles resten av poengene? En kort oppsummering av poeng: - Hver spiller i kampen får 2 poeng hvis de spiller minimum 60 minutt, uten å regne med overtid. - I tillegg får forsvarere og midtbanespllere poeng for å ikke slippe inn mål. 4 poeng for forsvarere og 1 poeng for midtbanespiller - Som du nevner får man selvsagt poeng for mål og assister. Hvor mange poeng man får er avhengig av hvilken rolle spilleren har. En forsvarer får f.eks seks poeng for et mål mens en midtbanespiller får 4. - Det er også mulig å få minus poeng. Dette skjer hvis man får gult/rødt kort og bommer på en straffe. - Helt til slutt bør vel også bonus poeng nevnes. Dette er poeng som deles ut til spillerene som har gjort det best på banen utifra en hel rekke statistikker som mål, assister, taklinger, passninger og blokkeringer for å nevne noen. Har sikkert glemt noe men det er bare å spørre hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Mignolet - Gazzaniga Kompany - Hangeland - Clyne - Turner - Baker Mata - Walcott - Coutinho - Mirallas - Johnson(NOR) Lukaku - Dzeko - Sturridge Ok, første gang jeg prøver meg, så er fortsatt usikker. Kom gjerne med tips! EDIT: Linken i førsteposten funker ikke for meg? Er den fortsatt aktiv? Forsvaret: Ville vurdert å bytte hangeland i for eksempel coleman eller k.toure. Midtbanen: Mata har spilt svært lite i pre season grunnet fitness problemer. Hazard er nok et tryggere valg og han er i tillegg 1.0 billigere. Ellers ser det veldig greit ut. Spissene: Her ser det forøvrig ganske greit ut. Eneste som er litt risky er spilletiden til lukaku/dzeko. Burde gå greit første uken men du bør være forberedt på å bytte de ut etterhvert hvis det blir mye rotasjon på de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Forsvaret: Ville vurdert å bytte hangeland i for eksempel coleman eller k.toure. Midtbanen: Mata har spilt svært lite i pre season grunnet fitness problemer. Hazard er nok et tryggere valg og han er i tillegg 1.0 billigere. Ellers ser det veldig greit ut. Spissene: Her ser det forøvrig ganske greit ut. Eneste som er litt risky er spilletiden til lukaku/dzeko. Burde gå greit første uken men du bør være forberedt på å bytte de ut etterhvert hvis det blir mye rotasjon på de. Ok, erstattet Hangeland med Coleman, og byttet også ut Kompany mot Zabaleta. Satt inn Soldado i stedet for Lukaku, er det bedre? Edit: Pluss Hazard for Mata Endret 16. august 2013 av Slettet-0BI3DS Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Bytt ut Dzeko og behold Lukaku. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Okey, så Soldado, Sturridge og Lukaku i angrepsrekka Dette kommer til å gå bra tror jeg! Men er det ingen som vet noe om koden til ligaen? Det står at det ikke er en gyldig ligakode Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Så. Spiller Walcott da? Usikker står det på fantasy siden, men vil fort bli mye arbeid hvis jeg skal bytte han ut :/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er 99% sikker på at Walcott starter. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Excellent. Håpe han gjør det bra da. Og at Arsenal taper Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvor minimale anses sjansene for at Dzeko spiller de 3 første matchene for City? Klarer ikke se hvem av Aguero/Dzeko/Negredo/Jovetic som kommer til å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå