mfb Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Sliter med å velge kven som skal på banen og kven som skal på benken... fantasy.png min mening er at du har brukt altfor mye penger på forsvarsrekka di. nesten 30m på dem. ville heller nedgradert litt og brukt penga på å oppgradere januzaj, rodrigues eller welbeck. f.eks mertesacker til koscielny? adebayor er interessant, villa tatt silva fremfor yaya, og begge keeperne dine er for dyre synes jeg. savner også walcott invester heller offensivt enn defensivt. det er iallefall min mening, men folk er forskjellige Endret 2. januar 2014 av Tittus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Laget mitt er verdt 105,6 og har 0,7 i banken. Vet ikke hvordan jeg har tjent så mye.. Jeg kjøpte f.eks. Suarez ganske seint. neste runde kjører jeg forøvrig: Sczcesny Coleman - Mertesacker - Ward Lallana - Hazard - Nasri - Yaya - Oscar Suarez - Chamakh Usikker på om jeg skal kjøre Moxey eller Ward i forsvarsrekka. Tanker? EDIT: Det blir nok Ward, Moxey har jo ikke starta alle kampene i det siste en gang... Aner ikke hvordan du har fått så mye så har du bla. Lallana, Hazard, Yaya, Mertesacker, Coleman & Suarez? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ooooo. Skal vi snakke om verdi på laget 109.9 i dette øyeblikket. Men hva hjelper det når det ikke gir meg poeng, ser folk med 99.0 som har bedre score enn meg ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Aner ikke hvordan du har fått så mye så har du bla. Lallana, Hazard, Yaya, Mertesacker, Coleman & Suarez? Men poenget mitt var at jeg ikke aner hvem jeg har kjøpt billig og solgt dyrt for å få verdien opp så mye Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Men poenget mitt var at jeg ikke aner hvem jeg har kjøpt billig og solgt dyrt for å få verdien opp så mye Trenger ikke selge for å få opp verdien. F.eks i natt steg verdien på både Hazard, Lallana & Coleman med 0,1. Endret 3. januar 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Walcott ut på båre ja, dette var jo satans lovende for en som alt har tatt -4 denne runden. Jesus Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Så ikke ut som han var i veldig mye smerte: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/theo-walcott-injury-arsenal-forward-2993051 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 6 fuckings mnder på Walcott ja, stakkar fyr. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Glad jeg ikke rakk å hoppe på Theo-bandwagon. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg er rimelig pissed, tvinger meg til å bruke WC dette her da -8 blir litt vel drøyt. Men men. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Flott! Jeg som akkurat tapte penger på å kjøpe Theo Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Etter flere runder med skader, etter skader toppet det seg nå med Walcott, og jeg tenker da å bruke Wildcard. Innvendinger? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Snuser på dette laget atm: Marshall - Gazzaniga (Boruc når han er klar igjen)Ward - Chester - Evans - Azpilicueta - Sagna Januzaj - Eriksen - Cazorla - Silva - Hazard Rooney - Suarez - Rodriguez Innspill? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Lurt å bytte Walcott for Ozil? (Spår at han kommer til å gjøre det veldig bra de kommende kampene) Lenke til kommentar
mfb Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Vil Lukaku fortsette å ta straffer nå som Baines er tilbake? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Nei. Baines tok jo til og med forrige straffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå