Tunky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg skal ha voldsomt flaks for å gå videre nå ja Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Var bombesikker på at Hull kom til å ta Fulham med CS, og satt inn Harper siden jeg trodde McGregor fortsatt kom til å være skadd siden han måtte ut ved pause sist match. Hull vinner 6-0 og McGregor spiller. Bare uflaks da. Kaptein med 1 poeng for andre runden på rad, mens brukere som har Anelka, Huddlestone og Agbonlahor får poeng. Alltid ment at fantasy er ca 60/40 i flaks/dyktighet, men nå ligner det mer på en 90/10-situasjon. Tipper jeg får min laveste gw-score denne runden. Cup: Jeg har 5p på tre spillere, "han" har 6p på tre spillere. Endret 28. desember 2013 av niko. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hvis du har Harper på banen og han ikke spiller, så får du jo inn McGregor fra benken. Jeg for min del håper at Wenger hviler Szczesny, så får jeg inn McGregor fra benken Endret 28. desember 2013 av Knewt Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Forfærdelig, latterlig hvordan jeg greier å gjøre det så dårlig i etter den gode starten :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ikke rart dere har så få poeng når 80% av spillerne deres ikke spiller før søndagen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 9 poeng mot "hans" 6 med Caulker, Clark og Shelvey brukt. "Han" har brukt Zabaleta, Toure og Caulker. Desverre har jeg -4 poeng ettersom jeg måtte få ut Ramsey og Howard. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Dæggern. Cardiff holdt ikke nullen. Da er vi nedpå 5(-4) mot hans 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Begynner å bli vanskelig å sette opp et fantasy lag. Nå er Jagielka også ute i 4 uker. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Driiiid, Szczesny starter Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hvis du har Harper på banen og han ikke spiller, så får du jo inn McGregor fra benken. Jeg for min del håper at Wenger hviler Szczesny, så får jeg inn McGregor fra benken Klar over det. Så lenge jeg ikke har McGregor på benken hjelper det lite. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hverken kapteinen eller visekapteinen min spilte denne runda, hvem blir min kaptein da? Suarez, siden han er dyrest? Eller får jeg ingen kaptein? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du får ingen kaptein. Fyren jeg spiller mot i cupen denne runden har selvfølgelig Coleman. Faen heller, da ryker jeg nok ut om ikke Lallana, Cabaye eller Hazard finner på noe. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det var noe dritt da. Røk forresten ut av cupen fordi mine fire minuspoeng pga. bytter kom inn i regnestykket. Noe kjipt Både Rooney og Toure var utelatt i denne kampen, kjipe saker. Blir nok en elendig runde dette her.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nok en forferdelig runde der siste kamp avgjør skjebnen min i cupen. Min Hazard mot hans Ivanovic. Noen som så Everton og som tror det blir bonus på Lukaku? Trenger hvert minste poeng. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Han får nok bonus mtp at han avgjorde kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Works for me, men skulle de ikke begynne å dele ut BP basert på prestasjoner denne sesongen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Lukaku får 3 bonus poeng. Coleman og Osman med 2 og 1. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Nok en forferdelig runde der siste kamp avgjør skjebnen min i cupen. Min Hazard mot hans Ivanovic. ser bra ut så langt Endret 29. desember 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Mhm, slipper nok å bite negler nå. Er nok safe med mindre en tredje spiller blir kaptein siden hans to utvalgte ikke spilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå