AnewZ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Møter en fra Jamaica, har kun felles kaptein(suarez). Kan bli spennende. Han har forøvrig Skrtel på laget, den forstår ikke jeg. Du vet jo ikke hvem han har som kaptein neste runde. Jeg møter forøvrig en med Suarez, Rooney & Giroud på topp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Tar en råsjans og setter Negredo som kaptein. Typisk at MP plutselig begynner å rotere og heller starter med Dzeko. Endret 28. desember 2013 av Latias Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Tar en råsjans og setter Negredo som kaptein. Typisk at MP plutselig begynner å rotere og heller starter med Dzeko. Derfor jeg ikke turte. Han sa jo etter forrige kamp noe som "We can't start with Negredo and Dzeko every game" - hintet sterkt til Jovetic. Så satt Rooney som C igjen denne runden. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Laget mitt: Szczesny Clark - Caulker - Mertesacker - Coleman Shelvey - Hazard - Lallana - Lampard Lukaku - Suarez Føler dette kommer til å bli en bedritten runde og at jeg ryker. Hvem bør jeg ha som kaptein? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Du burde Suarez eller Lukaku som kaptein, tror muligens jeg hadde gamblet på Lukaku. Men det er uansett for sent nå. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er det? Trodde man kunne endre frem til første kamp begynte. Jaja, da har jeg Suarez som kaptein igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Fristen er alltid 12:30 vår tid slik at folk ikke drar nytte av lagoppstillingene i tidligkampen. Derfor jeg ikke turte. Han sa jo etter forrige kamp noe som "We can't start with Negredo and Dzeko every game" - hintet sterkt til Jovetic. Så satt Rooney som C igjen denne runden. Gikk for Toure i stedet. Yaya, det får gå som det går. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Vurderte å bruke gratisbyttet på en vill differential gamble denne runden siden det er WC neste uansett. Ta ut Lukaku og sette inn Torres, Campbell, C Cole, ellerno. Vurderte også Dzeko egentlig, men har Negredo fra før, så gikk heller for Lescott-gamble i forsvar. Harper Turner - Lescott - Coleman Hazard - Nasri - Lallana - Walcott Suarez - Negredo © - Lukaku Har seks like spillere som motstanderen min i cupen, men han har Silva som kaptein og tror han vinner på den. Ligger et poeng foran han etter 18 runder. Endret 28. desember 2013 av niko. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Anelka har to så langt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jepp, ser i etterkant at Anelka hadde vært en god gamble-spiss som jeg snakket om over. På en annen side, man er egentlig tjukk i huet om man gjør det, så det er ikke så alt for surt foreløpig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Fristen er alltid 12:30 vår tid slik at folk ikke drar nytte av lagoppstillingene i tidligkampen. Gikk for Toure i stedet. Yaya, det får gå som det går. Yaya Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Dzeko starter, både kaptein Negredo og Yaya Touré på benken, og Zabaleta er ikke med i det hele tatt. Samt at Rooney er ute. Herregud. Dette ligger an til å bli den dårligste runden min, noensinne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Dzeko starter, både kaptein Negredo og Yaya Touré på benken, og Zabaleta er ikke med i det hele tatt. Samt at Rooney er ute. Herregud. Dette ligger an til å bli den dårligste runden min, noensinne. Det gjelder heldigvis de fleste. Mange som kommer til å få amputerte runder nå denne og neste runde pga. hvile. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hurra! Motstanderen min har Zabaleta i tillegg til Toure som kaptein. Betyr det at spillerne hans på benken kommer innpå for de? Endret 28. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Faen så dårlig lest av meg. Lescott, Nasri og Negredo på benken. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bra kaptein Kompany starter! Håper på CS og mål av belgieren. Håper at Negredo kommer inn og scorer et par... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Selvfølgelig pisser Hull på Fullham, og Boyd scorer uken etter jeg selger han. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Flere som har problemer med å komme inn på Fantasy-sidene nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 5p og farvel til cupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå