Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar en råsjans og setter Negredo som kaptein. Typisk at MP plutselig begynner å rotere og heller starter med Dzeko.

Derfor jeg ikke turte. Han sa jo etter forrige kamp noe som "We can't start with Negredo and Dzeko every game" - hintet sterkt til Jovetic. Så satt Rooney som C igjen denne runden.

Lenke til kommentar

Fristen er alltid 12:30 vår tid slik at folk ikke drar nytte av lagoppstillingene i tidligkampen.

Derfor jeg ikke turte. Han sa jo etter forrige kamp noe som "We can't start with Negredo and Dzeko every game" - hintet sterkt til Jovetic. Så satt Rooney som C igjen denne runden.

Gikk for Toure i stedet. Yaya, det får gå som det går.

Lenke til kommentar

Vurderte å bruke gratisbyttet på en vill differential gamble denne runden siden det er WC neste uansett. Ta ut Lukaku og sette inn Torres, Campbell, C Cole, ellerno. Vurderte også Dzeko egentlig, men har Negredo fra før, så gikk heller for Lescott-gamble i forsvar.

Harper

Turner - Lescott - Coleman

Hazard - Nasri - Lallana - Walcott

Suarez - Negredo © - Lukaku

Har seks like spillere som motstanderen min i cupen, men han har Silva som kaptein og tror han vinner på den. Ligger et poeng foran han etter 18 runder.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Dzeko starter, både kaptein Negredo og Yaya Touré på benken, og Zabaleta er ikke med i det hele tatt. Samt at Rooney er ute.
Herregud. Dette ligger an til å bli den dårligste runden min, noensinne. :p

Det gjelder heldigvis de fleste. Mange som kommer til å få amputerte runder nå denne og neste runde pga. hvile.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...