Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 bytter nå, -16 poeng. JIPPIIIIII.

inn med adebayor, rooney, negredo, ut med rodriguez, lukaku og suarez.

inn med mannone og sterling, ut med howard og ramsey.

håper dette blir en bra runde til tross!

Ut med Suarez og Rodriguez!? Du er gal. Og -16 når det er nytt wildcard straks?

Lenke til kommentar

Har hatt mange bra runder på rad nå. Så begynner cupen og ingen av spillerne innfrir.

Kunne ikke tenkt at Ramsey, Januzaj, Oscar og Øzil skulle få så lite poeng til sammen (9 pts). Min beste spiller denne runden var Negredo, så egentlig helt håpløst når så mange spillere ikke innfrir i samme runde.

Vurderer også å fjerne Øzil. Føler hans innsats har falt drastisk i det siste og Øzil-hypen vi var vitne til i starten av hans Arsenal karriere har falt helt.

Lenke til kommentar

Özil har ikke levert på en god stund, overrasket over at folk fortsatt har en så dyr spiller på laget. Walcott er et mye bedre alternativ.

Nå er Ramsey ute i flere uker så gratisbyttet skal bli brukt på å få han ut. Usikker på hvem som skal erstatte han.

Lenke til kommentar

Latterlig opplegg. Bare fordi Ramsey ikke klarer å holde seg skadefri så får jeg faen meg ikke igjen mer enn 6,6 for han, aka jeg taper 1 mill på han. Så da kan jeg bare glemme Lallana (manger hele 0,1 mill i tillegg) så da ble det Cabaye.

Så da blir laget mitt slik i neste runde:

Marshall

Ridgewell - Jagielka - Coleman

Januzaj - Hazard - Oscar - Cabaye

Negredo - Rooney © - Suarez

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Latterlig opplegg. Bare fordi Ramsey ikke klarer å holde seg skadefri så får jeg faen meg ikke igjen mer enn 6,6 for han, aka jeg taper 1 mill på han. Så da kan jeg bare glemme Lallana (manger hele 0,1 mill i tillegg) så da ble det Cabaye.

Kjipt. Får 7.0 om jeg vil selge han nå. Tok innpå Lallana forrige runde, gjorde en fin figur for meg. Skulle gjerne fått innpå Walcott, men det får jeg fikse når wildcardet kommer.

Lenke til kommentar

Man får 50 % av "overskuddet" kan man si. Jeg kjøpte han for 6.4, mens han nå koster 7.6. Derfor får jeg 7 for han nå som jeg selger han. Grunnen til at du bare får 6.6 er fordi du kjøpte han for 5.6.

Lallana ser bra ut. Arfa er jeg litt mer usikker på. Han er jo ikke akkurat fast på Newcastle, og starter neppe mot Arsenal.

Lenke til kommentar

Nevnt det tusen ganger før. Er hull i hodet å ha Özil og ikke Walcott. Sistnevnte står som fremste mann 50% av kampen, praktisk talt som spiss å regne i fantasy-sammenheng. Tipper Walcott tar litt fler (10-20) poeng enn Özil i løpet av en sesong, også koster han 1m mindre.

Ville ikke hatt Ben Arfa heller. Dumt å ha en spiller som ikke starter fast.

Lenke til kommentar

Ut med Suarez og Rodriguez!? Du er gal. Og -16 når det er nytt wildcard straks?

forsvarsrekka mi var elendig, måtte gjøre bytter der. howard fikk rødt kort = bytte.

suarez scoret ikke, nå møter han chelsea borte, tror ikke han scorer nå. og everton tror jeg holder nullen mot southampton, derfor ;)

PS: var møkklei laget mitt

Lenke til kommentar

Joa, men Fantasy er et maraton - ikke en sprint :p Du har vel reservekeeper? Keeperen din må holde CS for at -4 skal i det hele tatt nulles ut. Suarez har steget enormt i pris, så om du har hatt han en stund blir det vanskelig å få inn igjen når han har et lett program igjen. For all del, ikke sikkert det er dumt etc. Men -16p 1 runde før man får nytt wildcard syns jeg bare virker ulogisk :) Da kan du bytte 11 om du var møkklei laget ditt. Du får håpe på en knallrunde nå hvertfall.

Tok selv -4 denne runden, Ramsay og Lukaku ut - Negredo og Cabaye inn. Ramsay vil nok fort synke 0,3 de neste ukene før han igjen er spilleklar (synker 0,1 i natt tenker jeg).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Møter en fra Jamaica, har kun felles kaptein(suarez). Kan bli spennende.

Han har forøvrig Skrtel på laget, den forstår ikke jeg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...