Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Målvakter: Iker Casillas, Real Madrid Pepe Reina, Napoli Victor Valdés, Barcelona Forsvarspillere: Arbeloa, Real Madrid Azpilicueta, Chelsea Iñigo Martínez, Real Sociedad Raúl Albiol, Napoli Sergio Ramos, Real Madrid Jordi Alba, Barcelona Midtbanespillere: Javi Martínez, Bayern München Santi Cazorla, Arsenal Andrés Iniesta, Barcelona Isco, Real Madrid Thiago Álcantara, Bayern München Koke, Atlético Madrid Jesús Navas, Manchester City David Silva, Manchester City Angrepsspillere: Cesc Fabregas, Barcelona Álvaro Negredo, Manchester City Fernando Llorente, Juventus Cristian Tello, Barcelona Er vel best å styre unna de fleste Pl-spillerne som er i troppen til Spania ja. Håper Cazorla får hvile. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det virker for meg som om dere vektlegger at Spania i det store og det hele har en treningskamp på onsdag før PL-runden. Fakta er at stort sett alle lag har landskamp denne dagen. Lag med landskamp samme dag som Spania: England, Nederland, Portugal, Frankrike, Italia, Belgia, Tyskland, Skotland... Kan nevne flere også. Kan være enig (uten at jeg kan se at dere nevner det) i at Spania har en noe verre tur, ettersom de skal helt til Ecuador. Likevel, de involverte er garantert i trening på fredag. Tror ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det var iallefall snakk på at spillerne ikke var tilbake før på Fredag. Altså 1 dag før PL starten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Selección Española @SeFutbol 9 Aug OFICIAL 3/3 |Convocatoria Selección española / Spain´s call up: Cesc Fábregas, Negredo, Fernando Llorente y Cristian Tello Selección Española @SeFutbol 9 Aug OFICIAL 2/3 |Convocatoria Selección española / Spain´s call up: J. Alba, J. Martínez, Cazorla, Iniesta, Isco, Thiago, Koke, J. Navas, Silva Selección Española @SeFutbol 9 Aug OFICIAL 1/3 |Convocatoria Selección española / Spain´s call up: Casillas, Reina, V.Valdés, Arbeloa, Azpilicueta, I.Martínez, Albiol, S.Ramos Bare å puste lettet ut, Torres er ikke med. Mata får også fri. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 No shit. Se 3 poster opp. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) oppsettet mitt. hva synes dere? burde jeg bytte ut Sturridge, Michu og Hazard med Gerrard, Kone og Mata? Endret 11. august 2013 av Tittus Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Så til tross for at spillerne som er med i troppen i Spania kommer hjem på fredagen, vil de ikke spille første runde? Ergo burde jeg bytte ut Cazorla med en annen midt? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Cazorla spiller nok uansett med den tynne troppen Arsenal har. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Cazorla spiller nok uansett med den tynne troppen Arsenal har. Tja, ikke noe garanti det. Arteta, Ramsey på Midten og Wilshere foran er en mulighet om Santi er småsliten. Han er uansett i kamptroppen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Cazorla spilte hele kampen til Spania i fjor på en onsdag, og spilte hele Arsenal sin første kamp mot Sunderland. Men som sagt, man vet aldri Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hadde de like lang reise i fjor? Det vet jeg ingenting om. Men Cazorla spiller jo alt, så han er sikkert på banen. Vettafaen! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 De spilte i Panama i fjor, mener jeg. Uten å gidde å google det så er vel Ecuador og Panama like langt fra London. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva tenker dere om oppsettet her? Tror dere Negredo kommer til å være fast i starting line up eller blir han mest sannsynlig rotert? Er litt usikker på Lampard og Terry og, vet ikke om de kommer til å få så mye spilletid :S Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er så sykt klar for sesongen! Gjelder bare å finjustere å laget Hva tenker dere om oppsettet her? Tror dere Negredo kommer til å være fast i starting line up eller blir han mest sannsynlig rotert? Er litt usikker på Lampard og Terry og, vet ikke om de kommer til å få så mye spilletid :S Rvp er et MUST! Selv om prisen er 14 mill Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får logget på?.. Ordnet konto, men i det jeg skulle logge inn fikk jeg bare feilmeldingen: Login failed, please try again. Tenkte at det var jeg som hadde tuklet noe feil med passord eller noe - og etter 100 forsøk på innlogging ga jeg opp, og ordnet en ny konto. Men neida, jeg får samme feil melding igjen. :/ Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nvm, var kontoen som ikke var aktivert nei. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Mignolet Baines - Ivanovic - Johnson Silva - Michu - Arteta - Hazard Berbatov - Lukaku - Lambert subs, Boruc, El Ahmadi, Baker, Whittaker. Litt kjedelig lag, om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå