AnewZ Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Sitter med samme dilemma selv. De fleste kommer vel å ha Suarez, så vurderer å satse litt og sette opp Rooney.. This. Vurderer også Lukaku faktisk. Null mål/assist forrige runde og mange som sa at han var bås og måtte ut. Da er det typisk med en hat-trick Men står mest mellom Rooney og Suarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg tørr ikke å forandre capteinvalget. men satte Yaya Toure på benken. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Første året jeg i det hele tatt har greid å kvalifisere meg til cupen. Har røket på dårlige uker i GW 17 år etter år og derfor ikke kommet videre. Så i år er alt en bonus Møter en kar fra India som ligger omtrent likt med meg. 7 poeng mer totalt, 2 poeng mer i sist runde, 6 av de samme spillerene som meg. Endret 25. desember 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kjedelig sesong hittil i FPL. Alle har de samme spillerene fordi majoriteten av de beste hittil i år har vært så billige. Kontra tidligere sesonger hvor jeg føler spriket har vært større og at fler av de dyre spillerene innfridde, som igjen gjør at man i større grad måtte ta egne valg. Møter en i cup'en med 5 like spillere som meg. Samme © og (VC). Han ligger 110 poeng bak meg sammenlagt heldigvis. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg bør enkelt gå videre. Men tør jammen ikke være sikker. Jeg går forøvrig for Suarez som cap. I den formen han har vært tør jeg ikke annet, selv med City på Eithad. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Med mindre motstanderen min plutselig begynner å spille FPL igjen og bruker WCet sitt (6-7 av spillerne i troppen (4 av de på banen) er skadet) blir det en grei seier. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Er egentlig hypp på å gamble på en differential, men med 80p bak serieleder og 20 runder igjen er det mer å tape enn å vinne. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Men hvem er det som egentlig kommer til å utgjøre en forskjell nå? Jeg hadde en dårlig begynnelse på sesongen og som du nevnte "må" man ha mange av de samme spillerne. Jeg ligger så langt bak (923p) at jeg må ta andre valg fremover. Gleder meg til WC. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 når kommer wc? 1 januar? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som kan anbefale en keeper til 5 eller under? Har ikke råd til å gjøre flere bytter utover gratisbyttet. Vurderer Ruddy, men Norwich er kanskje ikke det laget man bør stole mest på i dette spillet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 For resten av sesongen eller som back-up? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 McGregor er vel under 5? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Bare sånn midlertidig førstekeeper. Har Boruc som er skadet, mens reserven min Myhill av en eller annen grunn ikke spilte forrige runde. Trenger bare en eller annen som spiller 90x3 minutter de neste dagene. McGregor møter United og Liverpool. Kan bli slakt om jeg har han. Endret 26. desember 2013 av Latias Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Kommer ikke til å bytte keeper uansett selv denne sesongen, men om du må ha en keeper i 3 runder så vile jeg hatt Ruddy nå. Har United en eller annen gang nå snart, men han får hvertfall 90mp. Vurdert å ha andrekeeperen på benken? Om du har Hart i mål har du Pantillimon f.eks.? Så om førstekeeper blir skadd så vet du at du stiller med keeper hvertfall. edit: Kronglete. To keepere fra samme lag, så man er garantert 90mp. Endret 26. desember 2013 av niko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kommer ikke til å bytte keeper uansett selv denne sesongen, men om du må ha en keeper i 3 runder så vile jeg hatt Ruddy nå. Har United en eller annen gang nå snart, men han får hvertfall 90mp. Vurdert å ha andrekeeperen på benken? Om du har Hart i mål har du Pantillimon f.eks.? Så om førstekeeper blir skadd så vet du at du stiller med keeper hvertfall. edit: Kronglete. To keepere fra samme lag, så man er garantert 90mp. Beholder Myhill og kjøper Ben Foster til 4,7. To keepere fra Baggies. Åhh niko, du er et geni! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Og jeg som vurderte sette Rooney som kaptein i stedet for Suarez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 McGregor er vel under 5? Glad jeg holdt meg unna han. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Beholder Myhill og kjøper Ben Foster til 4,7. To keepere fra Baggies. Åhh niko, du er et geni! Ikke jeg som har funnet på dobling Kan være mulig å gjøre det med en forsvarer til benken også om man har en billig men god midtstopper med fare for rotation risk. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Selvfølgelig måtte Howard få rødt kort. -2 poeng Går til helvete i cupen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Flyttet Fonte til benken og satte Turner (Cardiff) inn i siste liten. Sjakktrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå