Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Sitter med samme dilemma selv. De fleste kommer vel å ha Suarez, så vurderer å satse litt og sette opp Rooney..

This. Vurderer også Lukaku faktisk. Null mål/assist forrige runde og mange som sa at han var bås og måtte ut. Da er det typisk med en hat-trick :p Men står mest mellom Rooney og Suarez.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første året jeg i det hele tatt har greid å kvalifisere meg til cupen. Har røket på dårlige uker i GW 17 år etter år og derfor ikke kommet videre. Så i år er alt en bonus :)

Møter en kar fra India som ligger omtrent likt med meg. 7 poeng mer totalt, 2 poeng mer i sist runde, 6 av de samme spillerene som meg.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Kjedelig sesong hittil i FPL. Alle har de samme spillerene fordi majoriteten av de beste hittil i år har vært så billige. Kontra tidligere sesonger hvor jeg føler spriket har vært større og at fler av de dyre spillerene innfridde, som igjen gjør at man i større grad måtte ta egne valg.

Møter en i cup'en med 5 like spillere som meg. Samme © og (VC). Han ligger 110 poeng bak meg sammenlagt heldigvis.

Lenke til kommentar

Bare sånn midlertidig førstekeeper. Har Boruc som er skadet, mens reserven min Myhill av en eller annen grunn ikke spilte forrige runde. Trenger bare en eller annen som spiller 90x3 minutter de neste dagene.

McGregor møter United og Liverpool. Kan bli slakt om jeg har han.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å bytte keeper uansett selv denne sesongen, men om du må ha en keeper i 3 runder så vile jeg hatt Ruddy nå. Har United en eller annen gang nå snart, men han får hvertfall 90mp.

Vurdert å ha andrekeeperen på benken? Om du har Hart i mål har du Pantillimon f.eks.? Så om førstekeeper blir skadd så vet du at du stiller med keeper hvertfall.

edit: Kronglete. To keepere fra samme lag, så man er garantert 90mp.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å bytte keeper uansett selv denne sesongen, men om du må ha en keeper i 3 runder så vile jeg hatt Ruddy nå. Har United en eller annen gang nå snart, men han får hvertfall 90mp.

Vurdert å ha andrekeeperen på benken? Om du har Hart i mål har du Pantillimon f.eks.? Så om førstekeeper blir skadd så vet du at du stiller med keeper hvertfall.

edit: Kronglete. To keepere fra samme lag, så man er garantert 90mp.

Beholder Myhill og kjøper Ben Foster til 4,7. To keepere fra Baggies. Åhh niko, du er et geni!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...