AnewZ Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Januzaj og Cabaye på benken.. jadda.... Gamblet med Shelvey foran Januzaj denne runden, faen heller. Coutinho var også dritt. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Gamblet med Shelvey foran Januzaj denne runden, faen heller. Coutinho var også dritt. Får bare sette min lit til at en eller annen på laget mitt blir vraket i morgen eller mandag, men det mørkt ut.. Som en kommentar jeg fikk på Facebook i dag. "Jeg ser du har toppet benken din denne runda.." So true. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Gamblet med Shelvey foran Januzaj denne runden, faen heller. Coutinho var også dritt. Veldig god i kampen, men noe poengmaskin på et Fantasy-lag er han nok ikke. Og Shelvey spiller jo ikke før i morgen, så hvorfor du syter om det bytte er vell pussig. Ta det etter kampen du. Endret 22. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 46 poeng på 4 spillere. Men har 2 fra Chelsea og 3 fra Arsenal, så blir spennende å se i morra Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Får bare sette min lit til at en eller annen på laget mitt blir vraket i morgen eller mandag, men det mørkt ut.. Som en kommentar jeg fikk på Facebook i dag. "Jeg ser du har toppet benken din denne runda.." So true. Fonte spiller ikke, så da kommer vel Januzaj inn. Lallana scoret også, heldigivis.. Fortsatt litt kjipt med Cabaye sittende på benken, men men. Coleman står vel neppe over i morra. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det noen grunn til at Fonte ikke spiller lenger ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det noen grunn til at Fonte ikke spiller lenger ? Skadet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvordan fungerer egentlig benken i FL? Er det bare sånn at du må velge før kampene, eller kommer en inn automagisk hvis en annen spiller er skadet før/under kamp, og man får da poeng? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvordan fungerer egentlig benken i FL? Er det bare sånn at du må velge før kampene, eller kommer en inn automagisk hvis en annen spiller er skadet før/under kamp, og man får da poeng? Jepp. Den om er første innbytter kommer inn sett at det blir en lovlig formasjon. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 mkay , har dog bare ræva folk på benk Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Kommer da f.eks Barkley inn for Z? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Kommer da f.eks Barkley inn for Z? Hvis ikke Smith spilte, så gjør han det ja. Endret 22. desember 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Folk har bare hatt random plasser på benken min, sikkert mista noen poeng på det i år Takk for god info forresten Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Fornøyd så langt, men kjipt med gabiddon med minus poeng! Satser på Arsenal i morgen! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er så irriterende å ligge bak folk "som dere". Gah. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Fluffle Puff Tales ftw! Endret 22. desember 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Coleman slapp inn mål Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Verre for de som hadde Oviado. Han får 0 poeng med mindre han scorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå