Tunky Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Huff. Neste runde blir nitrist, da jeg har proppet laget med både Arsenal og City. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/suarez-fikk-sitt-15-seriemaal-4172498.html Påvirker dette Fantasy? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nei, poeng blir fastsatt på slutten av hver gameweek, null takebacks. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 sniffles, no taksies backsies Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er vel bare snakk om ett poeng? Eller to for oss som har han som kaptein. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 nettopp, hadde vært #10! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Sitter her og funderer på kapteinsvalget denne runden. Både Agüero og Suárez møter sterk motstand denne runden. Lukaku og Everton møter Fulham hjemme denne runden, men jeg har ikke noen veldig god magefølelse på den. Jeg føler det ligger et Agüero-mål i luften på Etihad (noe det egentlig alltid gjør), men det kan jo også vise seg at jeg tar grundig feil. Jaja, det får gå som det går. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Sitter her og funderer på kapteinsvalget denne runden. Både Agüero og Suárez møter sterk motstand denne runden. Lukaku og Everton møter Fulham hjemme denne runden, men jeg har ikke noen veldig god magefølelse på den. Jeg føler det ligger et Agüero-mål i luften på Etihad (noe det egentlig alltid gjør), men det kan jo også vise seg at jeg tar grundig feil. Jaja, det får gå som det går. Tottenham er vel ikke det verste, sånn som de har spilt. Jeg satser på Suarez, sånn som han har spilt. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Glemte å fikse på laget denne runden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Gamblet på Hazard jeg. Satser på at Suarez fortsetter å bare gålle mot middelmådigheter. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da scorer vel han i morgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hadde tre spillere i dagens første kamp.Per, Yaya og Zabaletta. Worked out great. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Faen for noe dritt. Yaya med mål på overtid, Silva med mål (vurderte å ta på, men usikker på om han kom til å starte å lot være). Faen heller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Byttet ut Yaya før runden... :'( Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Helt grei kamp med Yaya, Nasri, Aguero, Mertesacker og Ramsey. Ingen som VIRKELIG sanka poeng, men jevnt 5-6-7 på hver av de. Synd at jeg har Szczesny da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Sendte melding til Fantasy ang Suarez sitt fjerde mot WH, fikk følgende svar: Hi,We appreciate that Suarez has been awarded the 4th goal against West Ham. However, as per our rules, stats cannot be changed after an hour has passed following the final whistle in the last Premier League of the day. Subsequently we will not be reversing our initial decision and it will remain as an own goal on the fantasy site. Apologies for any inconvenience. Regards,Fantasy Football Support For en utrolig merkelig regel..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Haha, prøvde du å jøde deg til ekstra poeng? Nice! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er visst en regel de har, sikkert fordi det ville blitt veldig mye diskusjon rundt mange mål. Og mye merarbeid for dem. Btw: Chamakh! Han er en grei og billig spiss å ha på FPL. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Haha, prøvde du å jøde deg til ekstra poeng? Nice! Jepp, ikke fått med meg den regelen der tydeligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er det ikke typisk meg å starte runden bra, for så bare få crap utover laget. Herrefred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå