Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her og funderer på kapteinsvalget denne runden. Både Agüero og Suárez møter sterk motstand denne runden. Lukaku og Everton møter Fulham hjemme denne runden, men jeg har ikke noen veldig god magefølelse på den. Jeg føler det ligger et Agüero-mål i luften på Etihad (noe det egentlig alltid gjør), men det kan jo også vise seg at jeg tar grundig feil.

 

Jaja, det får gå som det går.

Lenke til kommentar

Sitter her og funderer på kapteinsvalget denne runden. Både Agüero og Suárez møter sterk motstand denne runden. Lukaku og Everton møter Fulham hjemme denne runden, men jeg har ikke noen veldig god magefølelse på den. Jeg føler det ligger et Agüero-mål i luften på Etihad (noe det egentlig alltid gjør), men det kan jo også vise seg at jeg tar grundig feil.

 

Jaja, det får gå som det går.

Tottenham er vel ikke det verste, sånn som de har spilt. Jeg satser på Suarez, sånn som han har spilt.

Lenke til kommentar

Sendte melding til Fantasy ang Suarez sitt fjerde mot WH, fikk følgende svar:

 

Hi,

We appreciate that Suarez has been awarded the 4th goal against West Ham. However, as per our rules, stats cannot be changed after an hour has passed following the final whistle in the last Premier League of the day. Subsequently we will not be reversing our initial decision and it will remain as an own goal on the fantasy site. Apologies for any inconvenience.

Regards,
Fantasy Football Support



For en utrolig merkelig regel..?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...