InsertNumLock Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Uff.. Endte med 36 poeng og 8 spillere med 9 poeng seg i mellom. Wildcard here I come Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Snublet akkurat i mål med 100 poeng. Ikke minst fornøyd med å ha klatret 850 tusen plasser på de siste 4 rundene. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ikke fornøyd med runden, glemte å fikse på laget før runden startet endte med 72p! Hadde potensiale til å få godt over hundre, Suarez C , giroud, brady ut for yaya og rodriguez. . .Var en fin tanke, men var for seint ute til at de ble med. . . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Fikk 108poeng, og det var UTEN keeper i laget. Endret 5. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Veit ikke helt hva jeg skal si. Fant ut at jeg i fylla i helgen byttet ut Suarez for Rooney... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Da var wildcard brukt. Jeg har mye å ta igjen om jeg skal vinne i år! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Inn med Lukaku for Rooney. Da er det bare å håpe at Arsenal får kjørt seg skikkelig i morgen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Inn med Lukaku for Rooney. Da er det bare å håpe at Arsenal får kjørt seg skikkelig i morgen. Vurderte å ta ut Rooney selv, men hadde tapt så mye om han skulle inn igjen - så droppet det. Digg med Januzaj fra start da, så har jeg en joker i Shelvey på midtbanen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Vurderte å ta ut Rooney selv, men hadde tapt så mye om han skulle inn igjen - så droppet det. Digg med Januzaj fra start da, så har jeg en joker i Shelvey på midtbanen. Tenkte det samme selv, men ble nesten tvunget til å bytte. Morrison suspendert, Fonte småskadet og usikkerhet rundt Adnan, så måtte sørge for at jeg hadde 11 spillere på banen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Huff. 44 poeng med Szczesny, Mertesacker og Ramsey igjen. Får håpe Everton ikke er i drivet etter å ha slått United City gjorde det ikke så godt som jeg håpte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Min flaks at alt annet så langt er Epic fail utenom Suarez Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Aldri spilt FPL før. Tenkte jeg skulle prøve meg frem denne helgen, ligger så langt på 30p. Ser ikke lovende ut... Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 50p med Mertesacker, Ozil og Ramsey igjen.30p på Suarez alene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 42, kun berget av Suarez. Med Per, Howard,Lukaku og Shelvey igjen. 0-0 ARS-EVE hadde smakt Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Suarez har reddet mange runder her, også min. Satt han inn før runda, og han er der enda. Kjipt å ha Cabaye på benken, så får håpe enten Ramsey, Özil eller Giroud ikke spiller, men det er vel lite trolig. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 det der var vel ikke assist til lukaku? han bomma jo på ballen! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Etter den søte kløe kommer den sure svie. Med de spillerene så burde ikke så lite poeng være mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 det der var vel ikke assist til lukaku? han bomma jo på ballen! Han var såvidt borti. Assisten står. ^^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Viktig at det ble 1-1 i Arsenal-Everton matchen i dag! Også viktig at Ramsey ble byttet ut før det kom, sånn de som hadde Øzil ikke tjente for mye 55p med Shelvey & Vorm igjen. Kan bli en ganske decent runde om begge de slår til i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå