MartinF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Litt usikker på laget enda, men om det ikke skjer noe ekstraordinært, så blir det nok seende slik ut: Drunk Purple Elephants FC Keepere: Mignolet Given Forsvar: Jagielka Bassong Williams Clyne Yanga-Mbiwa Midtbane: Carrick Tiote Bale Cazorla Arteta Angrep: Van Persie Lukaku Moore Bold = Starting XI Endret 27. juli 2013 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Sipp Ikke noe dårlig lineup dette. Kult drakt var det også! Kanskje Chang hadde vært noe som sponsor Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ikke så værst, men mitt lag (og drakt) er bedre! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Du burde kalle laget ditt Begrenset IF. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 I år skal også jeg være med. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Welcome to: the Danger Zone! Endret 6. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 The DanTastic Hart, Zabaleta, Ivanovic, Evra, Walker Arteta,Countiniho,mata,silva aspas,Jelaciv benk:Harper,Davis,Diame,Moore Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noe av det dere presterer å fylle lagene med er direkte pinlig, Fantasy-wise. Carrick og Tioté? Galskap, rett og slett, men gjør det jo desto enklere for meg å vinne ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Døh! Det er lov å skifte på laget frem til sesongstart. Slutt å tipse kidza da! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skjønner ikke at dere gidder engang , jeg har fasiten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Galskap og ikke ha Juan Mata på laget uansett hvem andre som er alternativene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Walcott og Cazorla også. Stiller med følgende XI atm, blir vel noen endringer: Guzan Glen Johnson-Jagielka-Mertesacker Walcott-Mata-Anita/Snodgrass-Cazorla Fletcher-Benteke-Lukaku Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Walcott og Cazorla også. Stiller med følgende XI atm, blir vel noen endringer: Guzan Glen Johnson-Jagielka-Mertesacker Walcott-Mata-Anita/Snodgrass-Cazorla Fletcher-Benteke-Lukaku Denne ser bra ut. Eneste er at du hverken har Bale eller RvP. Mulig Bale stikker og RvP flopper, er uansett lett å bytte de ut med gode spillere. Hvis RvP og/eller Bale smeller til faller du fort fra, ellers et bra lag. Ganske sikker på at Fletcher er skadet. Og husk at Mata mest sannsynlig ikke spiller pga. Spania spiller har landskamp noen få dager før PL starter. Walcott er god, er listet som midtbane, men spiller angrep. Snodgrass er en fin fyr, sanker garanter poeng for et Norwich-lag som har forsterket laget bra. Benteke kan fortsette fra i fjor. Lukaku er en liten gamble siden Mou har sagt at de kommer til å spille rundt Torres. Han er uansett bankers i begynnelsen siden Torres spiller landskamp og Chelsea har DGW. Jeg ville kanskje vurdert Hazard, men Cazorla er et minst like bra valg. Mine tanker i hvertfall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Mata, Torres eller Azpilicueta spiller ikke første runde nei. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Mata starter vel for Chelsea jo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tror Mata og Torres fikk fri i fra kampen med Spania ja. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hva med Soldado, Navas , Silva ? Samme greia med landslag som Mata osv ? Endret 9. august 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå