Lomeus Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 jaja, det var den sesongen , starta jo så bra Forbanna Southhampton og chelsea (selv om jeg er glad de tapte). Halve laget spilt og sitter med 6 poeng, fml! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Kjipt med den Begovic-goalen, ja. Kan koste meg en god del poeng det, da jeg har to Saints-forsvarere. Januzaj og ikke minst Rooney som kaptein har levert sålangt for meg, heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Remy hjalp til, men solid jobb å bytte ut Hart med Southampton-keeperen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Får ikkje forsvar/keeper minus av Begovic målet? Buroc og Shaw har 6 poeng.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Får ikkje forsvar/keeper minus av Begovic målet? Buroc og Shaw har 6 poeng.. Blir nok rettet etter kampen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Glemte å bytta Januzaj innpå for Brady når jeg fant ut at han var skadet - helvette heller. 15min og gult kort. Faen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg legger opp. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Caulker inn som innbytter i dag er fint. Takk til Pardew som benka Ben Arfa i går. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kurrant med 81 poeng og Agüero som kaptein. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Irriterende at jeg ikke cap'a Aguero, ja. Har Ramsey, så det er jo ikke alt for ille det heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ramsey mot Pool kontra Aguero hjemme mot Norwich? Snodig valg. Selv hadde jeg Rooney som C, ettersom jeg ikke hadde fått plass til Aguero i laget enda. Januzaj benket foran Brady (som jeg glemte å bytte ut) - så det var kjipt. Men 73p var heldigvis ikke helt krise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Katastrofal runde... Hadde tidligere i uka gjort byttene klare, og sto med Aguero inne på laget, men valgte å vente til fredag. Når fredagen kom, ødela verdistigninger for planen og jeg droppa å bytte han inn... endte på 42 poeng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Giroud ut, Benteke/Lukaku inn? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Giroud ut, Benteke/Lukaku inn? Giroud kommer til å begynne å putte igjen, men vis noen av dem inn så lukaku. Forsåvidt fornøyd med laget, men dæven å jeg har lyst på Aguero inn for Lukaku. Men vanskelig å ofre noen fra midtbanen :S Noen tanker, er ikke verdt å bruke -8 points for å rulere rundt alt eller WC ? Endret 8. november 2013 av Lomeus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Satt inn Benteke jeg Aston Villa har et ganske lett program før nyttår, i motsetning til Arsenal. Og Benteke er beist. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Helvettes Silva. Har alt gjort et bytte også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 50p. Idiotisk å ha Lambert på benken. Jævlig irriterende at jeg aldri lærer. Nå har jeg gått glipp av 20+ poeng for å ha Lambert på benken de siste par rundene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 47 poeng har igjen ramsey, Yaya, Januzai og Ozil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 50p så langt. God del spillere igjen i morgen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 57 så langt. Har igjen Januzaj, Øzil, Ramsey og Aguero. Var såpass "uheldig" at jeg glemte å sette Augero som kaptein for denne runden. Så hadde Suarez. Kan si seg greit så langt med 32 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå