AllFather Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Stallfyll,tok han inn i begynnelsen av sesongen, og har ikke byttet han ut enda fordi bytter har gått til langtidsskade spillere Og glemte wildcard, derfor jeg ikke brukte det Er vel bare en med "stjerne" jeg har byttet inn, resten hadde jeg fra før. De som stort sett trekker opp laget mitt Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det er ikke for sent å spille wildcard. Når det er aktivert gjelder det alle transfers i en gameweek, både før og etter den faktiske aktiveringen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Går det an å se hvor mange lag som har valgt Mikel? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Har null respekt for folk som bruker Carrick, "glemmer" bytter til gw's, har to forsvarere på samme lag etc. Havner du over meg i fpl, allfather, så blir jeg sur på ekte. sexylubb: 1.4% av 2,9m spillere. Endret 1. oktober 2013 av niko. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hmmm, fikk ikke trykket på wildcard uten å gjøre et bytte. Jaja, gjorde et par bytter til så får vi se om jeg går tredve poeng i minus eller ei Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sånn , får bære eller briste... /edit/ får i det minste legge til riktig bilde Endret 1. oktober 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Som du ser står det nå Gameweek transfers 0 i stedet for 6, som tidligere. Så, ingen minuspoeng. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lærer så lenge man lever. Ble kvitt Stallfyll jeg ikke har hatt "mulighet" til å bytte enda Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vil anbefale deg å bytte ut Mertesacker, ettersom Arsenal sjeldent holder nullen, og han scorer lite mål. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vil anbefale deg å bytte ut Mertesacker, ettersom Arsenal sjeldent holder nullen, og han scorer lite mål. Med tanke på at de møter WBA og Norwich de to neste, kan det bli god avkastning. Har gitt opp Fantasy for lengst, og gått over til TV2, men Dejan Lovren har vært en utrolig spiller å ha på laget de foregående rundene. Dawson og Verthongen har vært solide de også. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vil anbefale forsvarspillere fra Tottenham. De er solide bakover. Her er laget mitt, som jeg har hatt grei suksess med: 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vil anbefale forsvarspillere fra Tottenham. De er solide bakover. Her er laget mitt, som jeg har hatt grei suksess med: Superlaget.jpg Ingen endringer til Gameweek 7? Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Suarez inn for Soldado. Liverpool hjemme mot Crystal Palace lukter det mål av. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Hva syns dere om laget mitt? Veit ikke om jeg skal gjøre noen endringer :S Gått greit, men Silva er jeg usikker på altså! Endret 4. oktober 2013 av Lomeus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Sturridge som C over Øzil imo. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ok, så de spilte mot Crystal så er sikkert ikke dumt! Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg ville ikke gått for Silva. Han spiller som regel ikke hele kampen, er ofte skadet, og er rett og slett ikke verd prisen. Hvis han skulle finne formen igjen kan han bli en potensiell poenggruve, men det er som oftest best å spille safe. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Shelvey, Dyer eller Routledge på laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå