Lunalotic Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Benteke som kaptein. Faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ditto. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Får håpe Giroud herjer i morgen, så jeg kan opprettholde min dominans i diskusjon.no-ligaen. Endret 21. september 2013 av Pow! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hadde Benteke som kaptein jeg og gitt. Glemte bytte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 55 poeng og Paulinho igjen, I blame baby Jesus Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Katastroferunde. Først er plutselig Walcott ute og så den godeste kaptein Robin van Persie. Nå faller jeg mange plasser. Ramsey og Terry er et lite plaster på såret. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Deilig, deilig skadefryd. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Paulinho dunket meg opp i 63 poeng, yes! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Øzil inn på laget før denne runden var ikke feil ser jeg . I tillegg så leverer Mertesacker varene! Manglet bare clean sheet.. Hivd ut benteke mot rooney foran neste runde. Vurderte å ta ut Lambert for Negredo, men ble Rooney.. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Startet bra her, men gått dårligere og dårligere Ønsket bare litt feedback på laget vis noen kunne vært så grei:Mignolet (davies sub)Ivanovic - Dawson - Zabeleta (Whittaker, Baker subs) Silva - Ozil - Toure(ny) - Ramsey(ny) (Colback sub) Lambert - Sturridge (ny) - GiroudIkke gode subs men syns selv det er et OK lag, hva syns dere? Endret 23. september 2013 av Lomeus Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ser ut som et greit lag, er dog ikke så sikker på Dawson og Silva(ruleres hele tiden i City så du veit aldri hvem som starter. Ellers bra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Spilte wildcardet mitt nå. Orker ikke irritere meg lenger. Funker det ikke nå, så gir jeg opp hele greia... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ja, man har vel ett wildcard per sesong. Når man spiller det, kan man gjøre så mange endringer på laget man bare vil i en game week, uten at det koster poeng. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Sett bort i fra at det kan være lurt å ha i tilfelle mange skader, suspensjoner etc, så er det ikke så dumt å spille wildcard tidlig i sesongen når ligaen og spillere har satt seg litt. Ramsey bandwagon har jeg forøvrig null tro på. Endret 23. september 2013 av niko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ja, man har vel ett wildcard per sesong. Når man spiller det, kan man gjøre så mange endringer på laget man bare vil i en game week, uten at det koster poeng. Du har to. Det ene må riktignok brukes mellom januar og første GW i februar. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Gjør det så latterlig dårlig. Hele backrekka med 1 poeng hver er usaklig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Surt at Arsenal ikke holdt nullen. Jeg gjør også (nok) en dårlig runde. Jeg er mest skuffet over å ikke få uttelling på Nani, som endelig fikk sjansen fra start, og viste klasse. Det eneste som redder meg fra å gjøre det helt katastrofalt er at jeg fikk hoppet på Ramsey-bandwagonen rett før runden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå