ahpadt Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg starter også i slutten av september, og julieferien starter i midten av desember. Etter det har jeg ca. 5 måneder (minus 3,5 uker påskeferie) med undervisning. Nesten like mye som deg og. Det virker som om britiske stutenter har mer ferie enn norske. Mye ferie, men det betyr også samtidig at ting er mer klemt sammen. Hittil har jeg hatt 5 (ikke lette) fag per semester. Allerede i februar så pleier jeg å lengte etter en liten pause, men det er bare 1 uke ferie etter eksamenene til det neste semesteret begynner. Drar du hjem i alle feriene? Pleier å dra hjem nesten med en gang før jul, så tilbake én uke etter nyttår. Så er jeg der til etter eksamenene. Har variert om jeg har vært der gjennom "intersemester break" (1 uke). Har alltid dratt hjem for påskeferien (2 uker lang, men blir bare hjemme i 1.5 uke ca). Så er jeg der til en drøy uke utti juni. Hvor lenge man blir igjen avhenger om man har venner man vil henge med der eller må ordne andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå