odin1 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny pc, og har begynt å undersøke hva jeg kunne tenke meg. Har også sett på Dell sine pcer da Dell er kjent for å selge ganske bra PCer. Men spørsmålet mitt er som følger: Hvilke produsenter kommer utstyret i Dell pcene fra. Da tenker jeg på Hovedkort Ram ol. På dell sin side kan du feks bare velge mellom hvor mye RAM du vil ha. Ikke hva slags.Eks Apacher eller corsair. Noen som vet. Er jeg kanskje bedre tjent med å konfigurere en pc selv på komplett sin side? Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hovedkorta er som regel Intel. Ramma er som oftest Kingston. Det er vel kanskje like så lurt og kontakte komplett eller no ja:) Hvis du ikke kjenner noen som kan bygge for deg Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg ville ringt dell og spurt dem. det er faktisk ikke verre en det Og apropos Dell pc'r, jeg liker løsningen med at de bruker RD Ramm Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Intel 845 I PE feks... ... har 512 rd ram.... salte.. aldri fått så bra på mem test før Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Syns Dell blir for dyrt dersom du skal legge till litt. De veit å ta seg betalt for delene ja. Hadde seriøst vurdert å ta kontakt med Ps-data eller komplett hvis jeg var deg. Du vil ganske sikkert få en pc som passer deg bra til en hyggelig pris hos dem. Off Topic: Syns de to gutta som har svart over meg har litt vel stor signatur... Kan dere ikke fikse dem? :wink: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg ville ringt dell og spurt dem. det er faktisk ikke verre en det Og apropos Dell pc'r, jeg liker løsningen med at de bruker RD Ramm RD-RAM? Er det sant? Jeg har en laptop fra Dell, og den ble levert med Crucial minne. Husker ikke hvem som produserer HK'ene til dem, men tror det er en first tier produsent. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Min Dell maskin kom med minne fra samsung. Dell (og andre PC produsenter, sett bort fra Alienware) bruker så billige komponenter som mulig (alle har et minstekrav til kvalitet og ytelse, men...) når de setter sammen maskinene sine. Det beste er å sette sammen PC'n selv, spesiellt hvis du skal ha ei god multimedia maskin av skikkelig kvalitet. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg ville ringt dell og spurt dem. det er faktisk ikke verre en det Og apropos Dell pc'r, jeg liker løsningen med at de bruker RD Ramm Jeg fant ikke så mange av dem... Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 intel 845 har finnes det et av med rdram.... har en 1000mhz med rd-ram her Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg ville ringt dell og spurt dem. det er faktisk ikke verre en det Og apropos Dell pc'r, jeg liker løsningen med at de bruker RD Ramm Jeg fant ikke så mange av dem... nei, det er ikke alle dell dimension'ne som har RD ramm. tror bare det er den beste av dem... men stilig er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå