barbielene Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei! Jeg har lyst å kjøpe PC spill til kjæresten i gave, men jeg aner ikke hvilket. Han er veldig glad i historie og strategi vet jeg... Han spiller Total war, Civilization, Age of Empires og en del flere. Så jeg lurte på, er det noen som har noen forslag? Han har spilt så mange spill, så det er litt vanskelig.. Setter pris på svar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Crusader Kings 2 Europa Universalis 3 (4-eren kommer snart, så kan kanskje vente på den) Victoria Hearts of Iron 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hva med å forhåndsbestille det kommende Rome 2: Total War til han? 2 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 hvis han har en steam konto så kan du jo eventuelt sjekke om han har oppført noe på ønskelista si der også. Lenke til kommentar
barbielene Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Tusen takk for svar Nå gjenstås det å finne ut om han har noen av de.. men Rome 2: Total War kunne vært et godt alternativ i og med at han elsker Total War... Hearts of Iron 3 kunne også vært noe nytt for han ) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 La ham gjerne prøve Crusader Kings 2 før du hiver ham ut på dypt vann med HoI. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Vurder å skaffe et gave kort på steam eller lignende, Selv om han liker strategi spill så kan du bomme. Blir litt som å handle ting til dere damer, man må vite helt sikkert hva dere ønsker dere eller så blir det ikke brukt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Dersom noen liker Total War serien, så kan ikke Rome 2: Total War være et bomkjøp. Det er faktisk fysisk umulig. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Nå vet jeg hvor langt bak i historien spillet må ta plass, men Company of Heroes 2 er jo et helt nytt strategi-spill som tar plass under andre verdenskrig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Civilization er det beste du kan finne. Brave new world sammen med gods and kings er helt utrolig Lenke til kommentar
barbielene Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Dersom noen liker Total War serien, så kan ikke Rome 2: Total War være et bomkjøp. Det er faktisk fysisk umulig. Det tror jeg nok du har helt rett i Tror også jeg satser på Total War da han har spilt det i flere år og elsker spillene Tusen takk for alle svar! Finnes jo mange anledninger hvor jeg kan glede han med et nytt spill, og her har det kommet mange gode forslag! Lenke til kommentar
barbielene Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Civilization er det beste du kan finne. Brave new world sammen med gods and kings er helt utrolig Er det nytt eller? For ellers tror jeg han eier de fleste... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Civilization 5 er det nyeste, men det er ikke "nytt". Gods and Kings er den ene utvidelsespakka til det. Den tør jeg nesten påstå man må ha for å gjøre spillet verd det. Brave New World er den nyeste utvidelsespakka. Den kom for et par, tre uker siden og ser etter det jeg har sett veldig lovende ut (har ikke den selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå