Achrysatos Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Jeg lurer på om det finnes en adapter som jeg kan plugge i skjermkortet, som gir meg en 90 graders knekk på strømkontakten? Slik at det blir lettere og koble til strøm da jeg har trangt kabinett Endret 25. juli 2013 av Achrysatos Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har sett slike på eBay før, men kan ikke huske å ha sett dem i nettbutikker her til lands. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Jeg veit at biltema / clash ohlson har hatt det. Er veldig usikker på om de fortsatt har det. Har sett både 8x, 6x, 6x+6x split, 6x+8x split og 8x+8x split. Jeg tok en kjapp titt på Komplett.no, men fant ingen vinklete. Kikka på Kabler->Strøm, på Kabler->Adapter, Skjermkort->Tilbehør og Strømforsyning->Tilbehør. Endret 31. juli 2013 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Noe slikt: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=pci-e+8pin+right+angle&_armrs=1&_from=&_ipg= ? Tviler på at det finnes butikker i Norge som har slikt. Lenke til kommentar
Achrysatos Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Er de jeg også kom frem til, men slikt kan jeg ordne selv vil jeg tro, takk for hjelpen Endret 3. august 2013 av Achrysatos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå