Gå til innhold

Samsung chronos på tilbud hos komplett 9999

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en god og fin maskin, men man betaler en del for design og hardwaren er ikke siste skrik (ikke haswell). Haswell versjoner kommer nok utover høsten.

Selv syns jeg det er litt tidlig å kutte ut optisk stasjon enda da jeg har flere MMO's jeg spiller og sparer mye nedlasting/tid på å installere fra platene, bare oppdateringene til moderne MMO'er er jo på Gb++ størrelse etter man har installert 15ish Gb fra plater.

Lenke til kommentar

hadde en hp envy som jeg kjøpte til 7 lapper. Men den ble retunert, fordi byggekvaliten var elendig.

den hadde i7 haswell og gt750m. Så betaler gjerne noe ekstra for god byggekvalitet, leste testen på dinside, og batteritiden virket "out of this world" optisk stasjon bryr meg ikke så mye. Da jeg har alle spill digitalt.

Merker jeg har veldig lyst på den.

Lenke til kommentar

http://www.notebookcheck.net/Review-Samsung-Series-7-Chronos-770Z5E-S01DE-Notebook.91341.0.html Notebookcheck sin test av modellen uten touchskjerm.

Er ikke spesielt fan av touchskjerm siden touchskjermer har blank overflate som gir mye refleksjoner.

Har selv chronos 14" variant av modellen før, og maskinen er stort sett fantastisk, denne modellen har dessverre en dårlig skjerm og middelmådig wifi, ellers er byggekvalitet/tastatur/touchpad meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...