Turbosiggen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har nettopp kjøpt creative 6.1 høytalersett, men jeg får bare lyd i enten front- eller rearhøytalerene avhengig av hvordan jeg kopler ledningene inn på hovedkortet (integrert lydkort). Har dette hovedkortet: Abit NF7-S nForce2-SPP/MCP-T,ATX,1394,SATA Er det noen som vet råd? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Lydkortet støtter ikke 6.1, det støtter 5.1 Da jeg gikk fra 4.1 til 5.1 lydkort, kunne jeg ikke ta med 4.1 lydsettet, det ville i så fall kun fungere med 2 monitorer og Sub. 6 høytalere (5+sub) er det høyeste valget jeg får frem på mitt 5.1 Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 ÆSJ! Men jeg får fortsatt bare lyd i tre av seks høytalere.. ikke i noen av de tre bakhøytalerene.. fortsatt ingenting å gjøre? (Jeg er ikke noen dataingeniør for å si det sånn, så kanskje du har allerede svart på det..) Lenke til kommentar
flydman Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg kjører mitt Logitech 4-1 system uten problemer på Abit NF7-S 2.0 ,men kunne ikke følge fargekodene bak på lydutgangene Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 hvilke ledninger puttet du hvor? Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Fixa det.. noen nye drivere og en hel masse mikk, så har jeg lyd i fem av seks høytalere, og det er så nære at det må vi kunne godta.. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fixa det.. noen nye drivere og en hel masse mikk, så har jeg lyd i fem av seks høytalere, og det er så nære at det må vi kunne godta..5.1 :wink: Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg kjører mitt Logitech 4-1 system uten problemer på Abit NF7-S 2.0 ,men kunne ikke følge fargekodene bak på lydutgangene Hvor puttet du dem da? Lenke til kommentar
flydman Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 puttet den grønneminijacken i grønn og den sorte minijacken til subben i gul. funker glimrende for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå